پایگاه خبری خانه فوتبال:

طبق ادعای ESPN، مدیران منچستریونایتد به این نتیجه رسیده اند که در انتقالات زمستانی با رونالدو به شکل دوستانه قطع همکاری کنند.
به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو روزهای بسیار بد و عجیبی را در منچستریونایتد پشت سر می گذارد. او در تابستان سال گذشته و در حالی که قصد پیوستن به منچسترسیتی را داشت، با دخالت سر الکس فرگوسن و چند بازیکن قدیمی یونایتد در نهایت ترجیح داد بار دیگر پیراهن منچستریونایتد را به تن کند. فصل گذشته او بهترین گلزن تیمش بود ولی یونایتد نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. اتفاقی که سبب شد رونالدو به فکر ترک یونایتد بیفتد و در تابستان امسال تلاش کرد تا تیمی دیگر برای خود پیدا کند ولی در نهایت موفق نشد. 
رونالدو در تمرینات پیش فصل یونایتد غایب بود و همین خشم اریک تن‌هاخ، مربی هلندی جدید یونایتد، را به دنبال داشت. تن‌هاخ در فصل جاری به فوق ستاره پرتغالی از ابتدا میدان نمی دهد و او جایی در ایده هایش ندارد. موردی که سبب خشم رونالدو شده و او از وضعیتش در یونایتد به شدت ناراضی است. رونالدو در بازی هفته قبل یونایتد برابر تاتنهام از ورود به زمین در دقایق پایانی خودداری کرد و راهی رختکن شد. اتفاقی که باعث عصبانیت تن‌هاخ و باشگاه شد و او حالا از تمرین با گروه منع شده و انفرادی کار می کند. رونالدو بازی شب گذشته برابر چلسی را به دلیل تنبیه انضباطی از دست داد و بعید است تا انتقالات زمستانی نیز شرایط برای او بهتر شود.
طبق ادعای ESPN، مدیران یونایتد تصمیم گرفته اند تا در انتقالات زمستانی قرارداد رونالدو را فسخ کنند و به او اجازه دهند به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود. در واقع هرچند تن‌هاخ در مصاحبه اخیر خود گفت که روی رونالدو تا پایان فصل حساب می کند ولی در باشگاه معتقدند وضعیت کنونی رونالدو روی تیم اثر منفی خواهد گذاشت و تنها باعث ایجاد حاشیه بیشتر می شود. یونایتد متقاعد شده است که اگر پیشنهاد خوبی برای رونالدو نرسد، با وی دوستانه فسخ کنند تا بتواند در نیم فصل دوم در تیمی بازی کند که از ابتدا به میدان برود. اتفاقی که سال گذشته کسی تصورش را هم نمی کرد و حالا ثابت شده است که بازگشت رونالدو به یونایتد، ایده خوبی نبود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: