پایگاه خبری خانه فوتبال:

پپ گواردیولا معتقد است که ارلینگ هالند می‌تواند رکورد بیشترین گل زده در تاریخ انگلیس را بشکند.
به گزارش خبرگزاری فارس، شنبه شب در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی باز هم با درخشش «ارلینگ هالند» به برتری 3 بر یک رسید تا یک رکورد 100 ساله را جابه‌جا کند.
منچسترسیتی در 10 بازی خانگی اخیر خود توانسته 3 گل یا بیشتر از آن به ثمر رساند که یک آمار شگفت‌انگیز محسوب می‌شود. از سال 1928 ، آبی‌های منچستر هیچگاه نتوانسته بودند به این میزان در خانه خود گلزنی کندند که این نشان از عملکرد فوق‌العاده هالند در این فصل است.

ستاره نروژی سیتیزن‌ها در 15 بازی این فصل توانسته 22 گل به ثمر رساند که 17 گل آن در لیگ برتر انگلیس به ثبت رسیده است. در تاریخ لیگ برتر هیچ بازیکنی نتوانسته بیش از 34 گل بزند که این، یعنی هالند توانسته نصف این تعداد را تنها در 11 هفته بزند.

گواردیولا در این خصوص گفت:خیلی نباید باهوش هم باشیم که بفهمیم هالند می‌تواند رکورد تاریخ انگلیس را بشکند. اگر این بازیکن ریتم خود را حفظ کند و بتواند هر بازی گل بزند، قطعا رکورد بیشترین گل زده در تاریخ جزیره نیز شکسته خواهد شد. البته در فوتبال شما یک مدت گل می‌زنید و یک مدت دیگر در گلزنی ناکام خواهید ماند. ما نمی‌دانیم در ادامه چه اتفاقی رخ می‌دهد.

سرمربی منچسترسیتی اظهار داشت: من با او در این خصوص صحبت نکردم. به نظرم او گلزنی برایش بالاتر از پیروزی نیست. هالند وقتی تیم ببرد، خوشحال است و وقتی تیم نبرد، ناراحت. این شاخصه تمام مهاجمان برتر دنیاست. با همه مهاجمانی که کار کرده‌ام مثل ساموئل اتوئو، لیونل مسی، رابرت لواندوفسکی، توماس مولر و سرخیو آگوئرو همه یک جاه‌طلبی ویژه دارند تا بیشتر گل بزنند و نیایستند. هالند نیز به مانند آنهاست و انگیزه گلزنی دارد.

6digXbhVW7UP

ستاره نروژی در این فصل آمار شاهکار 1.54 گل در هر بازی را به ثبت رسانده است.

hclkGMcemXAp

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: