پایگاه خبری خانه فوتبال:

فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی حضور ایران در جام جهانی 2022 را قطعی دانست.
به گزارش خبرگزاری فارس، رسانه های ضد ایرانی فارسی زبان با ایجاد موج علیه تیم ملی کشورمان در یک ماه گذشته قبل از جام جهانی 2022 تلاش کردند تا تیم ملی ایران را با ارسال نامه به فیفا از این رقابت ها کنار بگذارند.
دلایل واهی رسانه های ضد ایرانی و انقلاب در دو هفته گذشته به سوژه ای تبدیل شد تا رسانه های انگلیسی برای حذف زودهنگام و غیرورزشی رقیبشان در جام جهانی دست به کار شوند و شروع به شانتاژ خبری علیه تیم ملی ایران کنند.

طبق ادعای رسانه های انگلیس فیفا در جلسه هفته گذشته می بایست موضوع حذف ایران از جام جهانی را بررسی می کرد اما طبق اعلام نشریه معتبر «مارکا» اسپانیا در این جلسه به هیچ وجه موضوع حذف ایران مطرح نشد.

فیفا به صورت مستقیم به موضوع حذف ایران از جام جهانی با وجود شانتاژهای اخیر باشگاه شاختار اوکراین  و رسانه های خارجی واکنش نشان نداده بود ولی امروز با انتشار گزارشی از تیم ملی ایران و ستاره های یوزها که انتظار می رود در قطر بدرخشند به دست و پا زدن های رسانه های ضد ایرانی پایان داد.

سایت فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) در این گزارش نام 5 بازیکن آینده دار و ستاره ایران را آورد که انتظار دارد در جام جهانی 2022 قطر بدرخشند. این منزله تایید حضور ایران در جام جهانی از سوی فیفا است.

فیفا در این گزارش نوشت: تیم ملی ایران برای سومین دوره متوالی در جام جهانی حضور دارد. شاگردان کارلوس کی روش امیدوار هستند تا در ششمین دوره حضورشان در جام جهانی از مرحله گروهی برای اولین بار صعود کنند.

5 ستاره ای که فیفا از آنها نام برده که انتظار دارد در جام جهانی 2022 بدرخشند به ترتیب زیر است: امیر عابدزاده، امید نورافکن، احمد نوراللهی، مهدی طارمی و سردار آزمون.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: