پایگاه خبری خانه فوتبال:

ایزد سیف الله پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره بلاتکلیف ماندن محل برگزاری دیدار سوپرجام بین استقلال و نساجی، اظهار داشت: همچنان هیچ خبری نیست و نمی‌دانم چرا سازمان لیگ محل برگزاری این بازی را اعلام نمی‌کند. همچنان منتظر هستیم اما اگر این کار را ما با سازمان لیگ می‌کردیم و یک هفته مانده به بازی می‌گفتیم می‌خواهیم زمین را تغییر بدهیم، آیا سازمان لیگ با این موضوع موافقت می‌کرد؟ قطعا موافقت نمی‌کرد و می‌گفت تیم حریف هتل و پرواز گرفته است.
وی افزود: آیا غیر از این است که 70-80 نفر برای یک جام می‌خواهند به شهری بروند؟ یک تیم برای بازی سوپرجام همه عوامل و اعضای خود را به شهر میزبان می‌برد اما هفت روز مانده به این بازی هنوز نمی‌دانیم باید برای کدام شهر پرواز و هتل بگیریم. این کارها برای برگزاری سوپرجام که اعلام کردید قرار است 11 آبان برگزار شود، زیبا نیست. باز هم درخواست می‌کنم زودتر تکلیف این بازی را مشخص کنید. باشگاه‌ها باید تابع تصمیم سازمان لیگ باشند نه تابع فشارهایی که به این سازمان می‌آورند.

مدیرعامل باشگاه نساجی درخصوص اینکه آیا احتمال لغو این بازی وجود ندارد، گفت: اگر بخواهند این بازی را در تاریخ مذکور لغو کنند، دیگر بازی نمی‌کنیم زیرا برنامه بدنسازی تیم نساجی به هم می‌خورد. همه تیم‌ها قرار است پس از هفته یازدهم لیگ به استراحت یک ماهه بروند و اگر قرار است بازی تعطیل شود، باید در همین یک تا دو روز و قبل از بازی ما با آلومینیوم، این موضوع را اعلام کنند تا تکلیف خودمان را بدانیم. بعد از این تاریخ بچه‌های ما می‌خواهند به تعطیلات بروند. همه تیم‌ها می‌خواهند 10 روز تمرینات خود را تعطیل کنند اما ما باید سوپرجام را برگزار کنیم. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با این وضعیت برنامه ریزی زیر سوال رفته‌اند.

سیف‌الله پور تصریح کرد: ما برای این بازی سه پیشنهاد داده‌ایم و همچنان روی موضع خود هستیم. سوپرجام یا باید با تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شود یا بین این ورزشگاه و وطنی قرعه‌کشی کنند یا بازی در زمین بی‌طرف برگزار شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: