پایگاه خبری خانه فوتبال:

درخشش بی نظیر ستاره ایرانی سوژه خبرنگار ترکیه ای شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان با درخشش به همراه پورتو در لیگ قهرمانان اروپا بالاتر از لیونل مسی ابرستاره پاری سن ژرمن بهترین بازیکن هفته اروپا شد.
درخشش بی نظیر طارمی در چند سال گذشته با پیراهن پورتو رسانه های دنیا را به وجد آورده است. طارمی بعد از جدایی از پرسپولیس راهی سوپر لیگ ترکیه شد و به تیم ریزه اسپور پیوست.

اما 5 سال پیش اولین ماجراجویی ستاره ایرانی برای لژیونر شدن با بدشانسی مواجه شد و کودتای ناکام ترکیه رخ داد که طارمی به این دلیل قراردادش را با این باشگاه ترکیه ای فسخ کرد و به پرسپولیس برگشت.

بعد از بازگشت حکم جنجالی محرومیت 6 ماه اش از فوتبال را پشت سرگذاشت و پیشرفت خود را با پیوستن به الغرافه قطر آغاز کرد.

طارمی بعد از الغرافه راهی لیگ پرتغال شد و به تیم ناشناخته ریوآوه پیوست. ستاره ایرانی در یک فصل حضورش در ریوآوه درخشش بی نظیری داشت  و با 18 گل زده در رده دوم بهترین گلزنان قرار گرفت.

درخشش طارمی باعث شد تا پورتو غول فوتبال پرتغال روی او دست بگذارد و او را جذب کند. ستاره ایرانی در سومین سال حضورش در پورتو به بازیکنی تبدیل شد که موفق شد بالاتر از مسی بهترین بازیکن هفته اروپا شود.

14010806000102_Test_NewPhotoFree

این جهش بزرگ طارمی باعث شد تا اوزکان اوندر خبرنگار ترکیه ای از این رشد ستاره ایرانی به وجد بیاید و در توئیترش خود نوشت: از ریزه اسپور به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد. مهدی طارمی رشد شگفت انگیزی داشته است!

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: