پایگاه خبری خانه فوتبال:

اصلی‌ترین چالش استقلال در روزهای اخیر پرداخت قسط دوم از پول رضایتنامه محمد محبی بوده است.
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال طی روزهای گذشته با چالش پرداخت پول رضایتنامه محمد محبی به باشگاه سانتاکلارای پرتغال مواجه بوده است. در توافقی که در زمان مدیریت مصطفی آجورلو در استقلال با باشگاهی پرتغالی امضا شده بود، قرار بود مبلغ رضایتنامه محبی طی دو قسط پرداخت شود. قسط اول در زمان آجورلو واریز شده بود، اما باشگاه برای 115 هزار دلار قسط دوم استقلال به چالش خورده است.

مدیران استقلال مبلغ مذکور را دو بار به حساب باشگاه سانتاکلارا واریز کردند اما این پول به حساب مقصد ننشسته و همین موضوع دردسرساز شده است. باشگاه پرتغالی در این خصوص به استقلال هشدار داده و مدیران باشگاه نیز در تلاش هستند تا هرطور شده یک راه بانکی پیدا کنند تا پول به دست سانتاکلارا برسد اما هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است.

در توافق نامه‌ای که مدیران استقلال با سانتاکلارا امضا کرده‌اند، آمده که اگر در پرداخت پول تاخیر به وجود بیاید، باشگاه پرتغالی می‌تواند محبی را به سانتاکلارا برگرداند یا به تیم دیگری انتقال بدهد.

مدیران استقلال در تلاش هستند تا کار به شکایت و مسائل اینچنینی نکشد اما اگر این اتفاق بیفتد در روزهایی که محبی یکی از مهره های تاثیرگذار استقلال محسوب می‌شود، احتمال جدایی او وجود دارد که اتفاق تلخی خواهد بود.

گفتنی است؛ درباره محمد محبی گفته می‌شود که اگر باشگاه استقلال پول را در موعد مقرر پرداخت نکند،‌باید مبلغ 600 هزار دلار(حدود 20 میلیارد تومان) به عنوان غرامت به باشگاه پرتغالی بدهد اما این مساله درست نیست. مبلغ 600 هزار دلار برای پایان فصل جاری است که اگر استقلال بخواهد قرارداد محبی را از قرضی به دائمی تغییر دهد و فصل بعد نیز او را در اختیار داشته باشد، با پرداخت 600 هزار دلار به این خواسته می‌رسد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: