پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه پرسپولیس قصد دارد چند پیشکسوت را به عنوان بازرس مدارس فوتبال انتخاب کند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در چند ماه گذشته بود که کشمکش‌های زیادی برای انتخاب مدیر آکادمی و مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس انجام شد اما در نهایت محسن خلیلی در سمت خود ابقا شد تا همچنان به عنوان مدیر تیم‌های پایه در پرسپولیس فعالیت کند. در این بین رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که همواره نشان داده علاقه زیادی برای ارتباط با پیشکسوتان باشگاه دارد سمت دیگری به محمد پنجعلی داد تا او به عنوان مسئول مدارس فوتبال پرسپولیس مشغول به کار شود!

در پی این مسئله روز چهارشنبه هفته گذشته رضا درویش در سکوت خبری جلسه‌ای با محمد پنجعلی و تعدادی از پیشکسوتان این باشگاه برگزار کرد که اخبار آن حالا رسانه‌ای شده است. 

در این جلسه که در ساختمان باشگاه انجام شده بود رضا درویش به تعدادی از پیشکسوتان این باشگاه پیشنهاد فعالیت در مدارس فوتبال این باشگاه را داده است. به این پیشکسوتان وعده داده شده تا نه به عنوان مربی بلکه به عنوان بازرس به مدارس فوتبال در سراسر کشور مراجعه کنند تا به اصطلاح عملکرد این تیم‌های پایه را در نظر بگیرند.  در این جلسه که با حضور درویش و پنجعلی انجام شده بود پیشکسوتانی نظیر مرتضی فنونی‌زاده، ضیا عربشاهی، رحیم یوسفی، مجتبی محرمی، علیرضا محمد، محمد فاطمی‌مقدم و ... حضور داشتند. 

نکته جالب اینجا است که مدارس فوتبال پرسپولیس در سراسر کشور رقمی در حدود 950 میلیون تومان درآمد برای این باشگاه داشته است. مدارس فوتبال در تهران سالیانه 100 میلیون و در شهرستان‌ها سالیانه 50 میلیون تومان حق عضویت به این باشگاه پرداخت می‌کنند.  موضوع عجیب اینجا است که به پیشکسوتان حاضر در این جلسه پیشنهاد شده که در ازای قراردادهای 100 الی 150 میلیون تومانی در این پروژه فعالیت کنند و این در حالی است که عایدی یک سال پرسپولیس از مدارس فوتبال در سراسر کشور حتی به یک میلیارد تومان هم نمی‌رسد. این پیشکسوتان علاوه بر رقم قرارداد باید هزینه‌هایی نظیر بلیت هواپیما و هتل هم برای‌شان تدارک دیده شود و باید دید با چه استدلالی، رضا درویش قصد دارد هزینه‌ای بیشتر از درآمدهای این باشگاه در بحث مدارس فوتبال انجام دهد؟!

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: