پایگاه خبری خانه فوتبال:

برای حفظ آرامش تیم ملی در هتل محل اقامتش در دوحه تمهیداتی در نظر گرفته شده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در فاصله 15 روز مانده تا آغاز رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کادرفنی و مدیریتی تیم ملی کشورمان، شرایط محل اقامت و زمین تمرین ملی پوشان در دوحه است.

در زمان ریاست شهاب عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال، کمپ الریان و زمین تمرینی به همین اسم برای اسکان و برگزاری تمرینات تیم ملی انتخاب شد که البته این دو محل دردسرهای زیادی برای کارلوس کی‌روش و شاگردانش ایجاد کرده است.

قرار گرفتن یکی از فروشگاه‌های بزرگ دوحه در کنار هتل الریان و تردد افراد به این فروشگاه در ایام جام جهانی یکی از مسائلی است که قطعا سبب به هم خوردن آرامش اعضای تیم ملی در زمان اقامت در این هتل خواهد شد.  با این وجود طبق راهکارهایی که فدراسیون فوتبال و مدیران تیم ملی در نظر گرفته‌اند، در زمان اقامت تیم‌ ملی درهای این فروشگاه به داخل هتل بسته خواهد شد. 

از طرفی سه طبقه هتل الریان که در اختیار تیم ملی قرار دارد، پلمپ شده و آسانسورهای اختصاصی نیز برای تردد اعضای تیم ایران در نظر گرفته شده است.

همچنین درخصوص زمین تمرین تیم ملی نیز با توجه به مشرف بودن برخی ساختمان‌های بلند به زمین الریان، طبق تصمیم کی‌روش برای محفوظ ماندن تمرینات از نگاه‌ها و ممانعت از تصویربرداری، با استفاده از سقف‌های کاذب دور زمین تیم ملی دیوار کشی شده تا دغدغه‌های کی‌روش نیز در این زمینه تا حدی مرتفع شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: