پایگاه خبری خانه فوتبال:

کارلوس کی‌روش زودتر از موعد تعیین شده از سوی فیفا لیست نهایی و 26 نفره تیم ملی را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار خواهد داد.
به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال ایران تا 23 آبان فرصت دارد، لیست 26 نفره تیم ملی را برای فیفا بفرستد اما چون در این روز تیم ملی راهی دوحه می شود، احتمالا کارلوس کی‌روش لیست تیم ملی را زودتر در اختیار فدراسیون فوتبال قرار خواهد داد.

کی‌روش پیش‌تر 5 بازیکن را از تیم ملی خط زده است. از جمع این 5 بازیکن 3 بازیکن استقلالی بوده‌اند، محمد محبی، مهدی مهدی‌پور و صالح حردانی از تیم ملی کنار گذاشته شدند. سرمربی تیم ملی برای تدوین لیست نهایی باید روی نام چند بازیکن دیگر از جمله دو دروازه‌بان قلم قرمز بکشد. هم اکنون 16 بازیکن در اردوی تیم ملی حضور دارند که با حضور لژیونرها تعداد بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی از 26 بازیکن بیشتر خواهد شد و چاره‌ای برای کارلوس کی‌روش باقی نمی ماند جز این‌که چند بازیکن دیگر را هم کنار بگذارد.

تیم ملی روز 19 آبان با نیکاراگوئه در تهران بازی دوستانه انجام می دهد و در آخرین دیدار تدارکاتی هم در دوحه به مصاف تیم تونس می رود. این بازی 25 آبان برگزار می شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: