پایگاه خبری خانه فوتبال:

فهرست بازیکنان دعوت‌شده به تیم ملی برزیل برای جام جهانی قطر اعلام شد. غیبت روبرتو فیرمینو در این لیست عجیب‌ترین مورد در فهرست اعلام شده تیته است.
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل که یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی 2022 به حساب می‌آید فهرست 26 نفره بازیکنان دعوت شده به سلسائو را اعلام کرد.
تیته امروز رسما فهرست خود را به رسانه‌ها معرفی کرد. غیبت روبرتو فیرمینو، ستاره لیورپول که در جام جهانی 2018 در سلسائو حضور داشت، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. از دیگر غایبین خبرساز این فهرست می‌توان به گابریل ماگالائش از آرسنال اشاره کرد. فیرمینو در فصل جاری برای لیورپول هشت گل به ثمر رسانده است.

کی از ستاره‌هایی که با توجه به شروع درخشان فصل در آرسنال به فهرست سلسائو راه یافته گابریل مارتینلی از آرسنال است. او در کنار ستاره‌های بزرگ تهاجمی برزیل که توسط تیته به تیم ملی دعوت شده‌اند حضور خواهد داشت: نیمار، وینیسیوس جونیور، ریچارلیسون، آنتونی و رافینیا.

در خط دفاعی تیته مدافعینی مثل تیاگو سیلوا، مارکینیوش و گلیسون برمر را به تیم ملی دعوت کرده ولی نام گابریل، مدافع آرسنال، در فهرست او دیده نمی‌شود.

تعداد بالای برزیلی‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس در این فهرست از دیگر موارد جالب توجه است. علاوه بر ستاره‌هایی که پیشتر به آنها اشاره شد کاسمیرو و فرد از منچستریونایتد، فابینیو از لیورپول، برونو گیمارش از نیوکسل و لوکاس پاکتا از وستهم به تیم ملی دعوت شده‌اند. دو دروازه‌بان دعوت شده هم لیگ برتری هستند و آلیسون از لیورپول و ادرسون از منچسترسیتی باید برای ایستادن در دروازه سلسائو رقابت کنند.

فهرست تیم ملی برزیل: 

a6sz2nDCTQoX

دروازه‌بان‌ها: آلیسون (لیورپول)، ادرسون (منچسترسیتی)، وِورتون (پالمیراس)

مدافعان: تیاگو سیلوا (چلسی)، مارکینیوش (پاری سن ژرمن)، ادر میلیتائو (رئال مادرید)، الکس ساندرو (یوونتوس)، دانیلو (یوونتوس)، الکس تلس (سویا)، گلیسون برمر (یوونتوس)، دنی آلوس (اونام)

هافبک‌ها: کاسمیرو (منچستریونایتد)، لوکاس پاکتا (وستهم)، فرد (منچستریونایتد)، فابینیو (لیورپول)، برونو گیمارش (نیوکسل)، اورتون ریبیرو (فلامنگو)

مهاجمان: نیمار (پاری سن ژرمن)، وینیسیوس جونیور (رئال مادرید)، ریچارلیسون (تاتنهام)، گابریل ژسوس (آرسنال)، آنتونی (منچستریونایتد)، رافینیا (بارسلونا)، گابریل مارتینلی (آرسنال)، پدرو (فلامنگو)، رودریگو (رئال مادرید)

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: