پایگاه خبری خانه فوتبال:

با وجود معرفی نشدن هیچ اطلاعاتی از سرپرست معرفی شده تیم سایپا در سامانه فدراسیون فوتبال، این فرد روی نیمکت تیمش نشست.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سایپا روز گذشته، یک شنبه ۱۵ آبان ماه در هفته دوازدهم لیگ دسته اول آزادگان به مصاف تیم انتهای جدولی خلیج فارس ماهشهر رفت.
این دیدار که رقابتی آسان برای نارنجی پوشان محسوب می‌شد، با تصمیمی به اصطلاح مدیریتی و با چالش عجیب و مخصوص فوتبال ایران روبرو شد.

حسینی پور، مدیرعامل سایپا روز قبل از بازی! و بدون اطلاع به محمود فکری سرمربی این تیم، اقدام به بکارگیری مدیرفنی و سرپرست مصطفی قنبرپور می‌کند و او را روی نیمکت تیمش برابر ماهشهر می‌نشاند!

این اتفاق در حالی رقم زده شده است که هنوز قرارداد این فرد در سازمان لیگ ثبت نشده و معلوم نیست چگونه او بدون مجوز بر روی نیمکت می‌نشیند. اتفاقی که ناشی از اشتباه سازمان لیگ و البته ناظر بازی بود.

از این مدل مدیریت یک بازی که البته در فوتبال ایران بی‌سابقه نیست، در جهان فوتبال به یک سوءمدیریت تعبیر می‌شود.

باید دید باشگاه سایپا که یکی از نمادهای جوان‌گرایی در فوتبال ایران محسوب می‌شود، برای جایگزینی مصطفی قنبرپور به جای فربد بقایی چه توضیحی ارائه خواهد شد؛ البته تجربه قنبرپور که بعد از چندسال بار دیگر بر روی نیمکت یک تیم فوتبال ایران می‌نشست، در بازی برابر ماهشهر به کار سایپا نیامد، زیرا مربی دروازه بان‌های این تیم به دلیل اعتراض دو کارت زرد گرفت و اخراج شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: