پایگاه خبری خانه فوتبال:

هافبک ملی‌پوش تیم استقلال گفت: سعی می‌کنیم نتیجه‌ای را که در جام جهانی قبلی گرفتیم را ارتقا بدهیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روزبه چشمی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار داشت: اردوی خوبی داریم. در زمان کمی که تا جام جهانی و با نفراتی که در ایران هستند، اردو شروع شده، تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌کنیم تا لژیونرها هم اضافه شوند و بتوانیم یک تیم خوب را راهی مسابقات کنیم.

وی افزود: جو تیم ملی از لحاظ تمرینی و فوتبالی خوب است. همه تلاش می‌کنند، هم بازیکنان و هم کادر فنی، ان‌شاءالله بتوانیم دست پر برگردیم.

هافبک تیم ملی در خصوص اینکه مورد اعتماد کی‌روش است و چقدر امید دارد تجربه حضور در جام جهانی برایش تکرار شود،‌ گفت: کی‌روش شانس مجددی به من داده و من تمام تلاشم را می‌کنم نظرش جلب شود. همه بازیکنان تلاش می‌کنند،‌ چون مهم‌ترین رویداد فوتبالی است و همه شانس دارند. کی‌روش همه را نگاه می‌کنند،‌ همه تلاش می‌کنند مسافر جام جهانی باشند و من هم جزو آنها هستم.

چشمی در مورد اینکه در استقلال در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند و آیا تغییر پست در تیم ملی برایش فرقی دارد یا خیر، عنوان کرد: در باشگاه و علی‌الخصوص تیم ملی همه تلاشم را به کار می‌گیرم، هر پستی سرمربی در نظر بگیرد انجام وظیفه می‌کنیم. همه سرباز تیم ملی هستیم و قطعا در هر پستی و در هر شرایطی تمام تلاشمان را برای تیم ملی انجام می‌دهیم.

وی در خصوص اینکه آیا کی‌روش شناخت خوبی از حریفان ایران در جام جهانی دارد، افزود: قطعا، کی‌روش هر روز برنامه‌ فشرده‌ای برای آنالیز تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا دارد و قطعا می‌دانم آنالیز خوبی کرده است، نکات خوبی را به ما گوشزد می‌کند. ان‌شاءالله بتوانیم دست پر از جام جهانی خارج شویم.

هافبک تیم ملی در خصوص شانس صعود به مرحله بعدی عنوان کرد: شاید بعضی بگویند از نظر اسمی تیم‌هایی که امسال در گروه ما هستند، نسبت به جام جهانی قبلی آسان‌تر است، ولی اینطور نیست. قطعا تیم‌های قوی‌ای هستند. انگلیس شانس قهرمانی دارد. باید خوش‌بین باشیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که نتیجه خیلی بهتری نسبت به دوره قبل بگیریم ولی واقعا گروه سختی داریم و کار خیلی بزرگی است. سعی می‌کنیم نتیجه‌ای که در جام جهانی قبلی گرفتیم را ارتقا بدهیم. شاید عده‌ای اسماً این گروه را راحت‌تر بدانند، اما این‌طور نیست. هر سه تیم را می‌شناسید و می‌دانید کار خیلی سختی است اما بچه‌های تیم ملی و کادر فنی تمام تلاششان را می‌کنند که بتوانیم در این گروه موفق باشیم. ‌‌‌‌‌‌

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: