پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه استقلال برای حضور در تورنمنت 4 جانبه امارات موضوعات مختلفی را بررسی می‌کند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالیکه مدیران باشگاه استقلال به دنبال تامین منابع مالی برای برپایی اردویی در کشور پرتغال بودند، پیشنهاد حضور در تورنمنتی 4جانبه روی میز علی فتح الله زاده قرار گرفت.

البته شرط اول استقلال به عنوان قهرمان لیگ برتر و سوپرجام ایران حضور تیم‌های خوب و با کیفیت در این تورنمنت است اما با این حال حضور شاگردان ساپینتو در این تورنمنت به عوامل دیگری هم بستگی دارد.

به نظر می‌رسد اردوی پرتغال برای ساپینتو اهمیت دارد، زمان این اردو و چگونگی برپایی آن برای حضور در تورنمنت 4 جانبه بررسی می‌شود. گفته می‌شود این تورنمنت حدودا 12 روزه خواهد بود و به این ترتیب مدیران باشگاه استقلال در حال بررسی هستند که تداخلی با اردوی احتمالی پرتغال خواهد داشت یا خیر.

با توجه به اینکه تاریخ قطعی دربی 29 آذر اعلام شده و تمرینات استقلال نیز قرار است طبق برنامه از پیش اعلام شده از روز چهارشنبه یا پنجشنبه این هفته (25 یا 26 آبان) آغاز شود، ساپینتو حدود یک ماه برای رفت و برگشت تیمش به ایران وقت دارد چرا که گفته می‌شود طبق نظر سرمربی، استقلال باید حداقل 7روز پیش از مصاف با پرسپولیس نیز در تهران باشد. در واقع تاریخ دربی شرط مهمی برای برنامه ریزی حضور آبی‌ها در تورنمنت 4جانبه و همچنین اردوی خارجی خواهد بود.

ضمن اینکه شرایط مالی این تورنمنت نیز موضوع دیگری است که مدیران باشگاه آن را در نظر دارند و بررسی می‌کنند.

البته ممکن است حضور در تورنمنت دبی شرایط بهتری را برای آبی پوشان فراهم کند و به همین خاطر آن‌ها قید اردوی خارجی را بزنند. این نکته‌ای است که فتح‌الله زاده و ساپینتو با همفکری هم به بررسی آن می‌پردازند و باید دید که در نهایت چه تصمیمی گرفته می‌شود. از طرفی زمان بازگشت تیم ملی به ایران و اضافه شدن ملی پوشان استقلال به اردوی تیم نیز موضوعی است که برای تصمیم گیری در نظر گرفته خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: