پایگاه خبری خانه فوتبال:

زمان پیشنهادی به تیم فوتبال استقلال برای شرکت در تورنمنت 4جانبه امارات مشخص شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال به عنوان قهرمان لیگ برتر و سوپجام فوتبال کشور به تورنمنتی 4 جانبه با حضور تیم‌هایی از کشورهای سودان، مراکش و امارات دعوت شده است.

البته شرط اصلی استقلالی‌ها برای حضور در این تورنمنت حضور تیم‌های با کیفیت و قدرتمند است تا آورده بهتری برای آبی‌های تهران داشته باشد با اینحال مدیران باشگاه به همراه ساپینتو در حال بررسی شرایط و جوانب حضور در این تورنمنت هستند تا در صورت امکان برای آن برنامه ریزی کنند.

طبق پیگیری‌ها مشخص شد تاریخ پیشنهادی برای برگزاری این تورنمنت و حضور شاگردان ساپینتو، اول تا چهاردهم دسامبر (دهم تا بیست و سوم آذر) است.

به همین خاطر با توجه به اینکه تاریخ دربی روز 29 آذر اعلام شده، استقلال در حال بررسی حضور در این تورنمنت است. البته موارد دیگری مانند زمان اردوی احتمالی پرتغال، زمان اضافه شدن ملی‌پوشان و همچنین شرایط مالی این تورنمنت نیز مد نظر مدیران باشگاه استقلال قرار دارد تا در صورت مناسب بودن همه جوانب و شرایط، تیم ساپینتو آماده سازی بهتری پیش از شروع مجدد مسابقات لیگ و بازی با پرسپولیس در هفته دوازدهم داشته باشد.

تمرینات تیم استقلال قرار است طبق برنامه از پیش اعلام شده چهارشنبه یا پنجشنبه این هفته آغاز شود و پس از آن سرمربی برنامه خودش را برای آماده سازی تیم در طول تعطیلات جام جهانی به صورت قطعی اعلام خواهد کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: