پایگاه خبری خانه فوتبال:

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا حامی 6 تیم شرکت کننده جام جهانی 2022 شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، پیش از آغاز جام جهانی 2022 قطر برای 6 تیم‌ آسیایی و مسئولان مسابقات آرزوی موفقیت کرد.
 شش تیم  از قاره آسیا و همچنین بزرگترین گروه 19 نفره از مقامات AFC در بین بهترین بازیکنان جهان در مسابقات جام جهانی 2022 از 20 نوامبر تا 18 دسامبر حضور خواهند داشت.
 شیخ سلمان در بیانیه ای که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا منتشر شد، گفت: از طرف خانواده بزرگ فوتبال آسیا بهترین آرزوها را برای استرالیا، جمهوری اسلامی ایران، ژاپن، کره جنوبی، قطر و عربستان سعودی و همچنین مسئولان مسابقه از این قاره دارم.

​ وی افزود: دیدگاه و ماموریت کنفدراسیون فوتبال آسیا، جاه طلبی های ما را برای تضمین بهترین شرایط ممکن برای تیم های آسیایی و مسئولان مسابقات برای موفقیت در بزرگترین مراحل تایید کرد و ما مطمئن هستیم که نمایندگان قاره منبع الهام بخش برای ارائه یک بازی خواهند بود. عملکردی که یک عمر ماندگار خواهد بود.

 رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین بر اعتقاد خود به نقش جام جهانی در تقویت پایه های شکوفایی این بازی زیبا در آسیا در دهه های آینده تاکید کرد.

شیخ سلمان ادامه داد: اولین جام جهانی فوتبال که در سال 2002 در خاک آسیا در کره جنوبی و ژاپن برگزار شد، نقطه عطفی در تاریخ ما بود.  اکنون، دو دهه بعد، ما در حال ورق زدن یک فصل جدید هیجان انگیز در سفر معجزه آسای خود هستیم و مصمم هستیم که اطمینان حاصل کنیم که قطر از همان موفقیت بی نظیر برخوردار است و همان میراث متحول کننده کره جنوبی و ژاپن در سال 2002 را پشت سر می گذارد.

وی در پایان گفت: می‌دانم آسیا آماده است، می‌دانم خاورمیانه آماده است و می‌دانم که قطر نمایشی فراموش‌نشدنی را به جهان ارائه خواهد کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: