پایگاه خبری خانه فوتبال:

با ترین‌های جام جهانی 2022 به میزبانی کشور قطر آشنا شوید.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تنها چهار روز به آغاز بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان باقی مانده و اخبار و اتفاقات این رویداد ورزشی در کانون توجه مردم کشورهای مختلف قرار دارد.
جام جهانی 2022 به خاطر شرایط آب و هوایی قطر در زمانی خارج از روزهای تابستان برگزار می‌شود و همین مساله آن را تبدیل به متفاوت‌ترین جام جهانی کرده است. ضمن اینکه این مسابقات آخرین جام جهانی با حضور 32 تیم خواهد بود و قرار است از دوره بعدی، بازی‌ها با 48 تیم برگزار شوند.
در بین 831 بازیکن حاضر، جوان‌ترین بازیکن این تورنمنت یوسف موکوکو مهاجم 17 ساله تیم ملی آلمان است که البته در روز بازی افتتاحیه، وارد 18 سالگی می‌شود. مسن‌ترین بازیکن جام نیز آلفردو تالاورا دروازه‌بان 40ساله تیم ملی مکزیک است.

کوتاه‌ترین بازیکن مسابقات قطر، الیاس شاعر هافبک 158 سانتی‌متری تیم ملی مراکش و بلند قدترین بازیکن نیز آندریس نوپرت دروازه‌بان 203 سانتی متری تیم ملی هلند است.

لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین با 19 بازی در جام جهانی، باتجربه ترین بازیکن تورنمنت است.

توماس مولر، مهاجم تیم ملی آلمان با 10 گل زده، بیشترین گل زده را بین بازیکنان حاضر در جام جهانی دارد. مولر همچنین با 6 پاس گل، رده اول گلسازی بین تمامی بازیکنان جام جهانی 2022 را در اختیار دارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: