پایگاه خبری خانه فوتبال:

بخشی از مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره منچستریونایتد با پیرز مورگان در چهارشنبه شب پخش شد.

در طول برنامه، پیرز به محبوبیت قابل توجه رونالدو در مورد فروش پیراهن اشاره کرد و گفت: «پس از امضای قرارداد با منچستریونایتد، دو اتفاق در عرض ۲۴ ساعت رخ داد. یک اینکه در عرض ۲۴ ساعت رکورد فروش پیراهن در کل تاریخ را شکستی. در واقع یک پسر به نام لیونل مسی را شکست دادی. حتماً از این بابت خوشحال بودی؟» رونالدو خندید و پاسخ داد: «البته که خوشحالم. همانطور که می‌دانی، من رکوردها را دنبال نمی‌کنم، رکوردها من را دنبال می‌کنند.»

پیرز سپس ادامه داد: «و دیگری توییت منچستریونایتد در مورد تو که دوباره به باشگاه برگشتی، بیشترین لایک در تاریخ توییتر را از آن خود کرد.» رونالدو افزود: «خوب است، همانطور که قبلاً به شما گفتم لحظه خوبی بود و هیچ کس انتظارش را نداشت، زیرا به نظر من همه چیز در عرض ۷۲ ساعت تغییر کرد.»

لحظاتی قبل، رونالدو فاش کرده بود که چقدر به بستن قرارداد با رقیب منچستریونایتد یعنی منچسترسیتی نزدیک شده بود. او گفت: «خب راستش خیلی نزدیک بود. اما همانطور که می‌دانی گذشته من در منچستریونایتد، قلبم، و البته سرالکس فرگوسن. این تصمیم آگاهانه بود. زیرا قلب صحبت می‌کند، با صدای بلند هم در آن لحظه صحبت می‌کند.»

در مورد تاثیر سرالکس فرگوسن در این انتقال افزود: «فکر می‌کنم کلید اصلی بود. زیاد پشیمان نیستم.» از رونالدو پرسیده شد که آیا با سرمربی اسکاتلندی افسانه‌ای صحبت کرده بود، و او پاسخ داد: «بله با او صحبت کردم. او به من گفت: غیرممکن است که به منچسترسیتی بیایی. و من هم گفتم: چشم رئیس. بنابراین تصمیمم را گرفتم و دوباره تکرار می‌کنم که تصمیم خوبی بود و پشیمان نیستم.»

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: