پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه نتیجه را واگذار کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال در ادامه برنامه‌های آماده سازی کادر فنی در دیداری دوستانه به مصاف تیم همشهری هوادار رفت.
استقلالی‌ها در این دیدار که نیمه اول آن با تساوی بدون گل به پایان رسید، با گلزنی آرش رضاوند در دقیقه 65 از حریف خود، یک بر صفر پیش افتاد. پس از این، عزت‌الله پورقاز (پنالتی-102) و فرهاد زاوشی (104-بازیکن جوان که سابقه بازی در استقلال را نیز دارد)، دوبار برای هوادار گلزنی کردند تا شاگردان ساکت الهامی در نهایت با نتیجه 2 بر یک پیروز این میدان شوند. گفتنی است؛ داور برای نیمه دوم این دیدار 60 دقیقه وقت گرفت.

شاگردان ساپینتو قرار بود پس از این بازی برای حضور در تورنمنتی 4 جانبه راهی امارات شوند و از دهم تا بیست و سوم آذر اردوی خودشان را برپا کنند اما به دلیل برگزاری مسابقات داخلی در این کشور تصمیم مسئولان برگزاری تورنمنت عوض شد. از طرفی با توجه به اینکه ساپینتو معتقد است استقلال باید 2 هفته پیش از دربی در تهران حضور داشته باشد، حضور آبی پوشان در اردوی خارجی منتفی شد.

به همین خاطر قرار است شاگردان ساپینتو تا زمان شروع مجدد لیگ و بازی در دربی، دو سه بازی تدارکاتی دیگر را نیز در تهران پشت سر بگذارند.

دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر، روز سه شنبه بیست و نهم آذر برگزار می‌شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: