پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: زمان مسابقه دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته دوازدهم لیگ برتر تغییر نمی‌کند.
سهیل مهدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد درخواست باشگاه استقلال مبنی بر تغییر زمان دربی که در رسانه‌ها مطرح شده بود، اظهار داشت:درخواست رسمی از سوی باشگاه استقلال در این خصوص به ما ارایه نشده است.  مسابقه دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر روز سه شنبه 29 آذر است و زمان این دیدار تغییر نخواهد کرد. 

وی درمورد احتمال برگزاری مسابقه دو تیم با حضور تماشاگران گفت: قطعا ما از حضور تماشاگران استقبال می‌کنیم اما همانطوری که از قبل اعلام شده حضور تماشاگران در مسابقات با نظر سازمان‌های نظارتی است.

مدیر مسابقات سازمان لیگ در مورد زمان آغاز نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: مسابقات لیگ برتر با توجه به برگزاری جام جهانی در پاییز و وقفه مسابقات لیگ برتر بعد از هفته یازدهم، دیگر تعطیلاتی در لیگ شاهد نخواهیم بود. مسابقات تا هفته پانزدهم برگزار می‌شود و سپس یک هفته وقفه برای آغاز دور برگشت ایجاد خواهد شد، البته در آن زمان مسابقات جام حذفی با حضور تیم‌های لیگ برتری برگزار می‌شود و سپس هفته شانزدهم و دور برگشت مسابقات آغاز خواهد شد.

سهیل مهدی تصریح کرد: البته با توجه به حضور فولاد خوزستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برای همکاری با این نماینده فوبتال کشورمان در این رقابت‌های بین المللی جابه‌جایی‌هایی در زمان مسابقات در آن زمان انجام خواهد شد و امیدواریم نماینده فوتبال کشورمان در این رقابت‌ها بتواند تا مراحل پایانی صعود کند و به موفقیت برسد.

وی در مورد زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر گفت: بلافاصله بعد از پایان رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر که دور رفت به پایان می‌رسد فصل نقل و انتقالات زمستانی آغاز خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: