پایگاه خبری خانه فوتبال:

تتوهای جذاب نیمار از لنزهای تیزبین دوربین‌های حاضر در ورزشگاه پنهان نماند
به گزارش"ورزش سه" شب گذشته حاضران در ورزشگاه 974 و بسیاری از اهالی فوتبال یکی از بهترین نمایش‌های برزیل را طی ادوار جام جهانی در نیمه اول دیدار این تیم مقابل کره جنوبی به تماشا نشستند.
نکته بارز این دیدار بازگشت نیمار کاپیتان تیم ملی برزیل بود که پیشاپیش همه بازیکنان وارد زمین شد و موجی از امیدواری را در دل هواداران سلسائو به وجود آورد.

نیمار در این دیدار علاوه بر نمایش خوبی که در طی مدت‌زمان حضورش در زمین ارائه داد توانست از روی نقطه پنالتی گل دوم برزیل را به ثمر برساند و نشان دهد انگیزه بالایی برای قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها دارد.

او که به تشخیص تیته در دقیقه 80 جای خود را به رودریگو داد و بلافاصله پس از تعویض پاهای باارزش خود را در اختیار پزشکان قرارداد تا آن‌ها بتوانند این مهره باارزش را به دیدار بعدی برسانند.

نیمار در پایان دیدار جوراب‌های خود را از پاهایش درآورد تا از تتوهای جذاب پاهایش رونمایی شود.

این در حالی است که دوربین‌های تیزبین واقع در ورزشگاه بلافاصله این لحظه را به ثبت رساندند تا این قاب به یکی از پربیننده‌ترین تصاویر دیدار شب گذشته دیدار مقابل کره جنوبی تبدیل شود.

نیمار

تتوی پای نیمار تلفیقی از دو ایموجی پرطرفدار و همچنین توپ فوتبالی است که به سلیقه این اعجوبه برزیلی تاج‌گذاری شده است.

این شاید به‌نوعی تشکر یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال برزیل از توپ فوتبال است که توانسته زندگی او و خانواده‌اش را به بهترین شکل ممکن تغییر دهد.

این در حالی است نیمار همواره در صحبت‌هایش اعتراف کرده است آنچه زندگی او را از فقر مطلق نجات داده است  فوتبال است.

نیمار شب گذشته پیشاپیش همه بازیکنان با بنر پله وارد زمین شد تا شاید بتواند با قهرمانی در این جام پا به جا پای پله سلطان فوتبال دنیا بگذارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: