پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدافع اسبق استقلال شکایتی از این باشگاه در فدراسیون جهانی فوتبال نداشته است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باوجود اینکه مدتی پیش اعلام شد مطالبات هرویه میلیچ پرداخت شده و مشکلی بابت پرونده این بازیکن کروات وجود ندارد اما به نظر می‌رسد ماجرای این مدافع کروات و آبی‌های تهران هنوز ادامه دارد.
امروز اخباری مبنی بر شکایت میلیچ از باشگاه استقلال به دلیل جعل سند مطرح شد اما اصل ماجرا متفاوت است. با پیگیری از باشگاه استقلال مشخص شد مدافع کروات به دلیل واریز نشدن پول به حسابش به باشگاه استقلال اخطار داده که پولی دریافت نکرده و مدرک آن‌ها برای پرداخت بدهی واقعی نیست و در واقع آن را جعلی دانسته است.

به همین خاطر میلیچ تاکید کرده اگر باشگاه استقلال به پرداخت شدن مطالباتش اصرار کند، به فیفا رسما شکایت خواهد کرد. ضمن اینکه در این مورد هنوز نامه‌ای از فیفا به باشگاه ارسال نشده است.

با اینحال گفته می‌شود باشگاه استقلال که در زمان مدیریت قبلی از طریق یک صرافی در دبی اقدام به پرداخت مطالبات میلیچ کرده، این صرافی را مقصر می‌داند. به همین خاطر شکایتی را مطرح کرده است و در این ماجرا ردپای یکی از مسئولان قبلی استقلال نیز دیده می‌شود.

به این ترتیب و با توجه به اینکه مدافع اسبق استقلال هنوز دریافت پول را تایید نکرده، پنجره نقل و انتقالاتی آبی‌ها همچنان بسته است. در کنار پرونده میلیچ، پرداخت مطالبات استراماچونی و همچنین پرونده پادووانی نیز خطری برای پنجره نقل و انتقالاتی استقلال محسوب می‌شوند و باید دید که مدیریت باشگاه چگونه این مشکلات را برطرف خواهد کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: