پایگاه خبری خانه فوتبال:

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس بازی دو تیم کرواسی و برزیل را از نزدیک تماشا می کند.
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال کرواسی که در جام جهانی قبلی شگفتی ساز بود و تا فینال مسابقات پیش رفت، حالا خود را به عنوان یکی از قدرت های دنیا به اثبات رسانده و همچنان به ماجراجویی خود در قطر ادامه می دهد.
شاگردان زلاتکو دالیچ در مرحله گروهی بعد از مراکش و بالاتر از بلژیک پر ستاره به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی جام جهانی شدند تا در یک هشتم نهایی با شگفتی‌ساز بزرگ جام یعنی ژاپن روبرو شوند؛ تیمی که در مرحله گروهی با شکست آلمان و اسپانیا به عنوان صدرنشین صعود کرده بود.

کرواسی در ١٢٠ دقیقه نتوانست تیم سرسخت ژاپن را از پیش رو بردارد اما در ضربات پنالتی موفق به انجام این مهم شد و با شکست این تیم آسیایی جواز حضور در جمع هشت تیم نهایی مسابقات را کسب کرد.  

کرواسی روز جمعه در ورزشگاه اجوکیشن سیتی به مصاف برزیل می رود و قطعا شاگردان دالیچ برای صعود به نیمه‌نهایی مقابل یکی از اصلی ترین مدعیان مسابقات کار دشواری پیش رو خواهند داشت. در همین راستا اکنون مشخص شده که این دیدار یک مهمان ویژه خواهد داشت.  برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس قرار است به زودی راهی دوحه شود تا از نزدیک بازی حساس تیم ملی کشورش برابر کرواسی را تماشا کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: