پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم ملی هلند پس از شکست تیمش برابر آرژانتین، اعلام کرد برای آخرین بار روی نیمکت این تیم نشسته است.
به گزارش خبرگزاری فارس، «لوئیز فن‌خال» سرمربی ۷۱ ساله تیم ملی هند، همان‌طور که از قبل اعلام شده بود، تأیید کرد دیگر سرمربی لاله‌ها نارنجی نیست.
فن‌خال در حال مبارزه با بیماری سرطان است و پنج سال قبل از دنیای مربی‌گری اعلام کناره‌گیری کرده بود. با این حال، زمانی که در سال ۲۰۲۱ هدایت تیم ملی کشورش را پذیرفت، با فدراسیون این کشور توافق کرد که تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هدایت این تیم را برعهده داشته باشد.
فن‌خال پس از بازی با آرژانتین به خبرنگاران گفت: اول از همه، من دیگر به سرمربی‌گری تیم ملی هلند ادامه نمی‌دهم و کار من برای مدت زمانی محدودی بود. این آخرین بازی من در سومین دوره حضورم در تیم ملی بود.
سرمربی سابق تیم‌های آژاکس، منچستریونایتد و بایرن مونیخ ادامه داد: من ۲۰ بار روی نیمکت این تیم نشستم و هیچ‌وقت شکست نخوردم. فکر می‌کنم می‌توانید این را در گوگل نگاه کنید. من به آن به عنوان دوره‌ای بی‌نظیر با بازیکنان عالی نگاه می‌کنم. من فکر نمی‌کنم امروز شکست خوردم، فقط بحث ضربات پنالتی در پیش است.

او در پایان گفت: من زمان فوق‌العاده‌ای را داشتم و این بسیار دردناک است که ببینم این‌طور از جام جهانی حذف شدیم، چراکه من همه‌کار انجام دادم تا از این اتفاق جلوگیری کنم.

هلندی‌ها بازی دو هیچ باخته را در دقایق پایانی به تساوی کشاندند اما در ضربات پنالتی مغلوب آرژانتینی‌ها شدند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: