پایگاه خبری خانه فوتبال:

کریستیانو رونالدو بعد از حذف پرتغال با چشمانی اشک‌بار زمین مسابقه را ترک کرد.
به گزارش "ورزش سه"، پس از صعود آرژانتین با لیونل مسی، همه منتظر پیروزی پرتغال مقابل حریف خود و صعود کریستیانو رونالدو به مرحله بعدی بودند اما شگفتی بزرگ با حذف سی آر سون رقم خورد.
رونالدو که با انگیزه فراوان و پس از نیمکت‌نشینی در دیدار سوییس، نیمه دوم وارد زمین شد و تلاش زیادی برای پیروزی تیمش انجام داد، در نهایت تسلیم اراده مراکشی‌ها شد که به هر قیمتی که بود، از تک گل خود دفاع و رونالدو را با چشمان اشک‌بار روانه رختکن کردند.

فوق ستاره پرتغالی که احتمالا آخرین جام جهانی خود را سپری می‌کند، یک موقعیت بسیار هم خوب داشت و ضربه خود را به سمت دروازه مراکش زد که یاسین بونو با واکنش دیدنی مانع از ورود توپ به دروازه شد و تیمش را نجات داد.

رونالدو همچنین چند خطا گرفت و یک موقعیت خوب هم برای ژائو فلیکس ساخت که می‌توانست منجر به گل تساوی شود اما دوباره یاسین بونو به شکلی استثنایی توپ را کرنه کرنر کرد.

باوجود حملات پرتغال اما مراکش تا دقیقه ۹۰+۹ از دروازه دفاع کرد و در نهایت با سوت داور، مراکشی‌ها در آغوش هم پیروزی و صعود به جمع چهار تیم برتر دنیا را جشن گرفتند و در همین لحظات کارگردان قطری، دوربینی را برای نمایش انتخاب کرد که با کریس رونالدو، مسیر رختکن را طی می‌کرد.

رونالدو که حذف از جام جهانی قبلی را با چهره عصبانی و دوربینی که روی او فیکس شده بود، به پایان رساند، این بار با اشک و گریه تونل ورزشگاه را قدم زد و به رختکن رفت.

این احتمالا آخرین فریم از کریستیانو رونالدو با پیراهن تیم ملی پرتغال خواهد بود که شاید بدترین اتفاق ممکن برای او و هوادارانش هم باشد.

رونالدو پس از کسب جایگاه بهترین گلزن ملی جهان، امیدوار بود در این جام جهانی مسیر نسبتا ساده تا نیمه نهایی را طی کند و مثل یورو ۲۰۱۶ با قهرمانی همه را انگشت به دهان نگه دارد اما پایان مسیر رونالدو و پرتغال، این فریم تلخ و ناراحت‌کننده فوق‌ستاره با چشمان خیس بود.

 

 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: