پایگاه خبری خانه فوتبال:

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت، از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری خبر داد.

عباس شاهسونی، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مدارس استان تهران نیز در روزهای دوشنبه و سه شنبه به صورت غیرحضوری تشکیل خواهند شد.

وی در خصوص تعطیلی دانشگاه‌ها، افزود: تصمیم گیری فقط برای مدارس بوده است.

شاهسونی ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن شاخص کیفیت هوا در وضعیت ناسالم، گروه‌های حساس می‌بایست حتی الامکان از تردد در فضای باز خودداری کنند.

شاخص آلودگی هوای تهران در روز جاری عدد ۱۳۰ را نشان می‌دهد که گویای شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

از سویی با توجه به ادامه شرایط پایداری هوا و بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر اینکه برای فردا تا روز چهارشنبه هفته جاری شاهد بارش خاصی در تهران نخواهیم بود، تشدید وضعیت آلودگی هوای پایتخت دور از ذهن نخواهد بود.

بر همین اساس به احتمال زیاد تا عصر امروز، کارگروه اضطرار آلودگی هوا برای تصمیم‌گیری درباره تعطیلی روز آذر ماه مدارس، دانشگاه‌ها و بخش‌های دولتی و غیردولتی تشکیل می‌شود./تسنیم

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها دوشنبه 21 آذر 

تعطیلی مدارس دوشنبه 21 آذر ۱۴۰۱ یا اینکه مدارس کدام استان ها دوشنبه 21 آذر تعطیل است سوال پرتکرار والدین و دانش آموزان است.

برنامه تعطیلی مدارس دوشنبه 21  آذر و اخبار مربوط به این سوال که دوشنبه 21 آذر مدارس کدام استان ها تعطیل خواهد بود سوال مهمی است که والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخ آن هستند. تا این لحظه خبر قطعی از تعطیلی مدارس دوشنبه 21  آذر از منابع رسمی منتشر نشده و هنوز درباره اینکه مدارس کدام استان ها دوشنبه 21  آذر تعطیل است اعلام نشده اما به محض اطلاع از منابع معتبر خبر درست درباره تعطیلی مدارس دوشنبه 21 آذر را منتشر خواهیم کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: