پایگاه خبری خانه فوتبال:

اتحادیه فوتیال انگلیس در تلاش برای حفظ سرمربی سه شیر است.
به گزارش خبرگزاری فارس، رسانه‌های انگلیسی خبر داده‌اند پس از اظهارات «گرت ساوت‌گیت» سرمربی تیم ملی انگلیس که پس از حذف تیمش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توسط فرانسه گفته بود درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری می‌کند، اتحادیه فوتبال این کشور از تمام توانش استفاده خواهد کرد تا او را بر روی نیمکت سه‌شیر حفظ کند.

اظهارات ساوت‌گیت، نگرانی‌ها در اتحادیه فوتبال انگلیس را درباره قصد او برای جدایی از تیم ملی را بیشتر کرده است؛ به‌ویژه اینکه ساوت‌گیت پس از شکست چهار بر صفر خانگی تیمش در لیگ ملت‌های اروپا برابر مجارستان، توسط هواداران هو شد و گفت: بخش زیادی از ۱۸ ماه گذشته، به من سخت گذشت.

روزنامه «دیلی میل» نوشته سران اتحادیه فوتبال به‌ شدت خواستار ادامه همکاری با ساوت‌گیت حداقل تا پایان جام ملت‌های ۲۰۲۴ هستند اما این احساس در آن‌ها وجود دارد که او تصمیم به جدایی دارد.

این رسانه انگلیسی نوشته گزینه‌ای شفاف برای جانشینی ساو‌گیت نیز وجود ندارد. با این حال نام «برندن راجرز» سرمربی اهل ایرلند شمالی تیم لسترسیتی به میان آمده اما ممکن است ملیت او مانعی بر سر راه سرمربی‌گری او در تیم ملی انگلیس ایجاد کند؛ چراکه بسیاری از افراد خواستار استخدام یک مربی انگلیسی هستند.

هنوز مشخص نیست آیا سران اتحادیه فوتبال انگلیس در پی استخدام سرمربی خارجی هستند اما در این صورت «مائوریسو پوچتینو» سرمربی آرژانتینی پیشین ساوتهمپتون و تاتنهام و «توماس توخل» سرمربی آلمانی پیشین چلسی در میان گزینه‌ها هستند.

سناریوی ایده‌آل برای انگلیسی‌ها البته به‌ خدمت گرفتن افرادی مانند «گراهام پاتر» و «ادی هاو» سرمربیان انگلیسی چلسی و نیوکاسل است اما شانس این‌که این دو باشگاه اجازه خروج آن‌ها را بدهند، اندک است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: