پایگاه خبری خانه فوتبال:

ماجرای جنجال و اخراج دقایق پایانی سپاهان-پرسپولیس 
در دقایق پایانی دیدار پرسپولیس برابر سپاهان در ورزشگاه آزادی اعلام یک پنالتی بازی را برای چند دقیقه‌ای از جریان انداخت.به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار تدارکاتی پرسپولیس و سپاهان که محکی جدی برای هر دو تیم و به ویژه سرخپوشان پایتخت نشین پیش از دربی به شمار می‌رفت در سه نیمه 40 دقیقه‌ای برنامه ریزی و برگزار شد.
در 40 دقیقه اول این سپاهان بود که با گل شهریار مغانلو با پیروزی زمین را ترک کرد؛ اتفاقی که در نیمه دوم هم رخ داد و مهاجم سابق سرخپوشان با دبل خود تیمش را دو بر صفر پیش انداخت. در نیمه سوم اما پرسپولیس روی یک ضدحمله توانست به گل اول دست پیدا کند و در دقایق پایانی هم با یک پنالتی به گل تساوی دست پیدا کرد. البته اعلام پنالتی برای پرسپولیس تصمیمی بود که هنوز هم سپاهانی‌ها به آن اعتقادی ندارند و معتقدند داور مسابقه برای رقم زدن پایان مسالمت‌آمیز در این مسابقه خطای آریا یوسفی را اعلام کرده است. این اعتراض اعضای سپاهان به حدی ادامه پیدا کرد که داور درنهایت تصمیم گرفت کارت زرد دوم را به بازیکن جوان طلایی پوشان اصفهانی آریا یوسفی بدهد و او را از زمین مسابقه اخراج کند.

درنهایت به دلیل همین مسائل هم بود که 40 دقیقه سوم به طور کامل برگزار نشد و در دقیقه 35 داور بازی را با تساوی 2 بر 2 تمام شده اعلام کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: