پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازی دوستانه روز سه‌شنبه پرسپولیس و سپاهان یک نکته خیلی مهم داشت و آن هم درخشش مهدی عبدی در این بازی بود. مهاجم نیمکت‌نشین پرسپولیس در هفته سپری‌شده از لیگ در تعطیلات هم درخشش قابل توجهی در بازی‌های دوستانه نداشت تا اینکه در بازی با سپاهان در ۳۵ دقیقه سوم به میدان آمد و روی دو گل تیمش نقش مستقیم داشت. او روی گل اول پرسپولیس توسط حامد پاکدل پاسخ خوبی را برای این بازیکن ساخته و پرداخته کرد.

گل دوم پرسپولیس که مانع شکست سرخپوشان در این بازی حیثیتی شد هم روی پنالتی‌ای به دست آمد که مهدی عبدی باعثش بود. مدافع سپاهان عبدی را در محوطه جریمه متوقف کرد و داور هم اعلام پنالتی کرد؛ هرچند طلایی‌پوشان اعتقاد داشتند عبدی تمارض کرده است. به هر صورت عبدی حضور کاملا تاثیرگذاری در این بازی داشت و این اتفاق پیش چشمان مورایس رخ داد. این در حالی است که سپاهان به دنبال جذب عبدی است و در تابستان هم حاضر بود حق فسخ ۴۰۰ هزار دلاری او را پرداخت کند. در آن مقطع پاسخ عبدی منفی بود اما حالا شرایط فرق کرده و عبدی به خاطر ترافیک به‌وجودآمده در خط حمله سرخپوشان تمایل زیادی به جدایی دارد.

به خاطر همین هم او در بازی با سپاهان تا این حد پرتلاش و باانگیزه ظاهر شد تا به نوعی توجه مورایس را به خود جلب کند. البته پرسپولیس به این راحتی به عبدی رضایت‌نامه نمی‌دهد و در بهترین حالت شاید او را به یکی از تیم‌های میانه یا انتهای جدولی قرض دهد تا حداقل رقبایش را تقویت نکرده باشد. سپاهان فقط یک راه برای جذب عبدی دارد و آن هم پرداخت ۴۰۰ هزار دلار حق فسخ او است. اتفاقی که اگر رخ دهد شاید پرسپولیس هم از آن استقبال کند از این جهت که این تیم با مشکلات مالی زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند و ۴۰۰ هزار دلار می‌تواند بخش قابل توجهی از مشکلات مالی سرخپوشان را حل کند. آن هر در شرایطی که این باشگاه باید در نیم‌فصل دریافتی ۳۰ درصدی بازیکنان و مربیانش را به ۵۰ درصد برساند در غیر این‌صورت با اعتصاب آنها مواجه خواهد شد. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: