پایگاه خبری خانه فوتبال:

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان تیم ملی در نیمه دوم بازی با الجزایر نمی خواستند به زمین بروند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی محمد نبی در مورد سختی های آماده سازی تیم ملی اظهار داشت: مجمع انتخاباتی که 8 شهریور برگزار شد، نواب رئیس و رئیس فدراسیون نماینده باشگاه ها انتخاب شدند. خوشبختانه فیفا و AFC تایید کردند و تاییده را به فدراسیون فوتبال ارسال کردند.

وی افزود: 9 شهریور که آغاز به کار کردیم چالش هایی مثل تعلیق صدور مجوز حرفه ای بود که باعث شد نمایندگان ما در مسابقات حضور نداشته باشند. بحث بعدی پرونده های مطرح در فیفا بود. یکی از آن بحث بانوان بود. بخش دیگر مربوط به باشگاه ها و پرونده های مطرح در دادگاه CAS‌ بود که جامعه فوتبال با آن دست به گریبان بود. پرونده انضباطی و همچنین VAR‌بود. فرصت هایی از دست رفته بود. فدراسیون نه اسپانسر داشت نه حامی مالی، باید با کمک های بلاعوض دولت و درآمدهای ناچیز کار را جمع می کرد.

نبی تصریح کرد: وقتی 18 تیم ملی داریم بحث تامین منابع ارزی مطرح بود. اگر ترمیم تیم های ملی را اجرا نکنیم به مشکل می خوریم. در کنار این مساله نظارت بر اجرای به موقع لیگ و دوره های آموزشی و ارتقای داوری بود. همه این ها چالش هایی است که فدراسیون با آن روبرو بوده، پرداخت حقوق معوقه مربیان تیم های ملی که یکسال معوق بود مطرح بود.

وی در خصوص شرایط تیم ملی عنوان کرد: در تیم ملی دو دستگی بود که استارت آن در قطر و بازی با الجزایر زده شد. حتی در نیمه که یک هیچ تیم عقب بود بازیکنان نمی‌خواستند به زمین بروند. این موضوعی مهم بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: