پایگاه خبری خانه فوتبال:

با وجود اتفاقات رخ داده اما هنوز پرسپولیس شانس استفاده از لوکادیا در دربی 99 را دارد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالیکه تیم پرسپولیس تمرینات خود را برای نود و نهمین دربی پایتخت مقابل استقلال برگزار می‌کند اما از شب گذشته یورگن لوکادیا  مهاجم هلندی پرسپولیس تصمیم به ترک ناگهانی ایران گرفته و قصد  دارد به بهانه دیدار با خانواده‌اش به اسپانیا برود.

این بازیکن شب گذشته و امروز به فرودگاه امام خمینی رفت تا تهران را ترک کند اما به دلیل نداشتن مفاصاحساب مالیاتی، ممنوع‌الخروج بوده و به همین دلیل هنوز نتوانسته تا کشورمان را ترک کند.

برخی از مسئولان پرسپولیس که پیگیر این مسئله هستند اعلام کردند که لوکادیا دقایقی قبل از فرودگاه امام خمینی به محل اقامت خود در تهران برگشته اما همچنان پای خود را در یک کفش کرده که به دلیل دیدار با خانواده خود تهران را ترک خواهد کرد. این در حالی است که ویدیوی کوتاهی از همسر لوکادیا در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد او بیماری ندارد و صحبت لوکادیا برای بودن در کنار همسرش بهانه او بوده است!

لوکادیا که از یکی دو ماه قبل شایعه ترک ایران از سوی او مطرح شده بود حالا قصد دارد  این شایعه را عملی کند و به نظر می‌رسد فشارهای بین‌المللی در این زمینه بی‌تأثیر نبوده باشد تا او با استفاده از بند اضطرار که فیفا به آن پایبند است ضمن ترک تهران، احتمالاً قراردادش را با سرخ‌پوشان فسخ کند.

از طرف دیگر پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند تا نظر لوکادیا را برگردانده و او در آخرین تمرین پیش از بازی با  استقلال با اردوی سرخ‌پوشان برود تا بتوانند از این بازیکن در دربی 99 استفاده کنند.

این در حالی است که یحیی گل‌محمدی برنامه‌های ویژه‌ای برای استفاده از لوکادیا در دربی داشت و اگر سرخ‌پوشان بتوانند این مهاجم را متقاعد کنند تا به تمرینات برگردد شاید حتی شماره 4 پرسپولیس روز سه‌شنبه مقابل استقلال به میدان برود. هرچه که هست فردا روز حیاتی برای پرسپولیس و یورگن لوکادیا خواهد بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: