پایگاه خبری خانه فوتبال:

کریستیانو رونالدو که از باشگاه النصر عربستان پیشنهادی ۲۰۰ میلیون یورویی دارد دقایقی پیش به فرودگاه شهر ریاض رسید تا مذاکرات خود برای انتقال به تیم عربستانی را نهایی کند.

رونالدو که قبل از جام جهانی مصاحبه تندی علیه باشگاه منچستریونایتد و سرمربی و مسئولان این باشگاه انجام داد از این باشگاه اخراج شد و حالا بدون باشگاه است.

در روزهای اخیر و در حین جام جهانی نام یک باشگاه عربستانی به عنوان مقصد احتمالی کریستیانو مطرح شد: باشگاه النصر عربستان.

بعد از تایید و تکذیب‌های اولیه در نهایت رسانه‌های معتبر ورزشی تایید کردند که النصر پیشنهادی ۲۰۰ میلیون یورویی به رونالدو ارائه داده و قصد دارد با او قراردادی سه ساله امضا کند. گفته می‌شود کریستیانو به عربستانی‌ها اطلاع داده که ظرف چند روز آینده تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت.

136283_469

شرایط در قطر هم به هیچ وجه بر وفق مراد کریستیانو نبود. در دو بازی آخر پرتغال او بازی‌ها را از روی نیمکت آغاز کرد و ناراحتی و عصبانیت در چهره‌اش موج می‌زد.

در میانه شایعات درباره احتمال انتقال رونالدو به باشگاه النصر و تایید و تکذیب‌های متعدد، دقایقی پیش خبری از عربستان سعودی منتشر شد که حاکی بود کریستیانو رونالدو در فرودگاه بین‌المللی ملک خالد شهر ریاض رویت شده است. کمی بعد تصویری هم از این فرودگاه منتشر شد که کریستیانو را در حال انتقال چمدانش به یک خودرو نشان می‌داد. مشخص است که رونالدو شخصا برای صحبت با مدیران النصر وارد عربستان شده است و این نشان می‌دهد مذاکرات دو طرف به احتمال زیاد در مراحل پیشرفته قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: