پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیر تیم فوتبال نفت آبادان گفت:‌ مقابل استقلال به نسبت بازی با نساجی کار راحت‌تری داریم.

علیرضا فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از برتری مقابل نساجی اظهار داشت: قطعا هر مربی پس از حضور در یک تیم تغییراتی را به وجود می‌آورد که سبب می‌شود نگاه آن تیم منطقی‌تر باشد. بازیکنان ما همان‌هایی هستند که پیش از این هم در ترکیب صنعت نفت به میدان می‌رفتند. خودم به عنوان فردی که سرمربی‌گری کرده می‌فهمیدم در کدام مناطق ایراد داریم اما تاوارس در کمتر از 25 روز شناخت خوبی از بازیکنان به دست آورد و تمام هدفش بهبود ساختار دفاعی بود تا در ابتدا گل نخوریم و در این زمینه هم خیلی خوب کار کرد.

وی افزود:‌ در کنار استحکام بخشیدن به خط دفاعی، تاوارس می‌دانست از چه نقاطی می‌تواند بیشترین بهره‌برداری را در حمله مقابل نساجی داشته باشد. از همان مسائل هم به خوبی استفاده کردیم و توانستیم به دو گل برسیم. شاید اگر وقت بیشتری داشتیم، در بحث انتقال توپ هم موفق‌تر عمل کرده و می‌توانستیم حملات بیشتری روی دروازه‌ نساجی داشته باشیم. در کل کارهایی که مربی برزیلی ما آموزش داده بود در اولین بازی کمک کرد و توانستیم تیم خوب نساجی که تحت هدایت دوست صمیمی خودم حمید مطهری است شکست بدهیم.

مدیر تیم فوتبال نفت آبادان گفت: نساجی در تعطیلات لیگ برتر اردوها و بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام داد. در شرایطی که ما اردو و بازی دوستانه مناسبی برای ارزیابی خودمان پس از تغییر سرمربی انجام ندادیم. تنها با تیم‌های دست‌دومی بازی‌های سبک داشتیم که در آنها هم خوب نبودیم اما ضعف‌های تیم در همین بازی‌ها دیده شد و تاوارس با رفع آنها توانست شرایط صنعت نفت را به شکلی برساند که یک بازی خوب همراه با کسب سه امتیاز داشته باشیم.

فیروزی در خصوص دیدار هفته سیزدهم صنعت نفت مقابل استقلال توضیح داد:‌ قطعا بازی کردن مقابل نساجی در قائم‌شهر به مراتب سخت‌‌تر از بازی با استقلال در آبادان است. با تمام احترامی که برای همه تیم‌ها به ویژه استقلال که یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های ایران است، قائل هستم تلاش می‌کنیم مسیر خوب خودمان را ادامه بدهیم. البته اتفاقاتی که در بازی می‌افتد و نتیجه‌ای که رقم می‌خورد بستگی به این دارد که بازیکنان از لحاظ کیفیت فنی، روحی و روانی وضعیت خوبی داشته باشند و از فرصت‌هایی که به دست می‌آورند نهایت استفاده را ببرند.

وی اضافه کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. همانگونه که در جام‌جهانی دیدید هیچکس نمی‌تواند بازی‌ها را پیش‌بینی کند. امیدوارم بتوانیم پس از کسب پیروزی مقابل نساجی برابر استقلال هم ضمن ارائه یک نمایش زیبا، خوب نتیجه بگیریم. البته اکنون دنبال خوب بازی کردن نیستیم بلکه بیشتر دنبال نتیجه هستیم زیرا باید رتبه خود را در جدول بهتر کنیم.

مدیر تیم نفت آبادان درباره وضعیت سباستین پریز مدافع اروگوئه تازه جذب شده صنعت نفت برای بازی با استقلال گفت:‌ قرار است تا شنبه ITC و پاسخ ایسمارک وی برای ما ارسال شود. به احتمال زیاد مشکلی ندارد اما نظر سرمربی هم شرط است. او به تازگی به تیم اضافه شده و هماهنگی خاصی با بازیکنان نفت آبادان ندارد. با این وضعیت باید دید آیا می‌تواند به ما کمک کند یا خیر.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: