پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیر تیم فوتبال تراکتور به تقابل این تیم با استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی واکنش نشان داد.
علی اکبر ذوالمجیدیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره  تقابل تراکتور با استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، فرقی ندارد در چه مرحله‌ای به مصاف کدام تیم برود. تراکتور هم به دنبال قهرمانی جام حذفی است و برایش تفاوتی ندارد حریفش استقلال، پرسپولیس تیم لیگ یکی یا هر تیم دیگری باشد. شاید اگر به مصاف تیم‌های رده پایین‌تر می‌رفتیم، کارمان راحت‌تر بود اما جام حذفی است و مقابل هر تیمی برای برد به زمین می‌رویم تا برای سومین بار قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کنیم.

وی درخصوص اینکه تراکتور در این بازی میهمان استقلال در ورزشگاه آزادی است، گفت: قرعه‌کشی اینگونه بوده است و ما مشکلی نداریم. امیدوارم این قرعه برای ما خوش‌یمن باشد و مانند بازی با پرسپولیس، بتوانیم استقلال را هم در تهران شکست بدهیم.

مدیر تراکتور درخصوص شرایط این تیم در آستانه بازی با مس کرمان، توضیح داد: از زمانی که پاکو خمز به تراکتور آمده، بچه‌ها خوب کار می‌کنند و کم کم به سیستم مدنظر این مربی نزدیک می‌شوند. شاهد بودید اواخر نیمه اول وکل نیمه دوم بازی با پیکان، عملکرد خوبی داشتیم و جز یک گلی که زدیم، چند موقعیت صد در صد را هم از دست دادیم. به تراکتور خیلی امیدوار هستم و با توجه به تمرینات خوبی که بچه‌ها انجام می‌دهند، ان‌شاالله با برتری مقابل مس کرمان بتوانیم خود را به سمت بالای جدول بکشانیم.

ذوالمجیدیان درمورد وضعیت جوی تبریز در فاصله یک روز تا این بازی، عنوان کرد: هوا مقداری سرد است اما فعلا برف نیامده است. اکنون هم تیم در حال تمرین است و مشکل خاصی نداریم.

وی درخصوص بازگشت هواداران تراکتور به ورزشگاه یادگار امام از بازی با مس، گفت: نیروی تراکتور با حضور هواداران مضاعف می‌شود.  امیدواریم همیشه طرفداران کنار ما باشند تا با تشویق و حمایت آن‌ها، بازیکنان ما هم به شوق بیایند و بازی بهتری را ارائه بدهند تا هوادار خوشحال شود. تراکتور همیشه با حضور طرفدارانش در ورزشگاه شرایط خیلی بهتری دارد و امیدوارم با حضورشان در بازی فردا هم برد خوبی بیاوریم.

مدیر تیم تراکتور درمورد نفرات غایب تبریزی‌ها مقابل مس کرمان، خاطرنشان کرد: فقط هادی محمدی محروم و چهار کارته است. ریکاردو آلوز نیز روز گذشته MRI داد و اگر شرایط خوبی داشته باشد و سرمربی تشخیص بدهد در همین بازی از این بازیکن هم استفاده خواهیم کرد. در MRI اول مشخص شد کشاله او مشکل خاصی ندارد اما باید منتظر جواب آزمایش دوم هم بمانیم. امیدواریم بتوانیم از آلوز مقابل مس استفاده کنیم.

ذوالمجیدیان با اشاره به وضعیت حجت حق‌وردی گفت: شرایط او بهتر شده و شاید مقابل مس هم بتواند بازی کند. البته نظر خمز هم شرط است.

وی درمورد ارتباط خوب خمز با بازیکنان تراکتور، تصریح کرد: جدا از دیسیپلین کاری و تاکید و جدیت روی تمرینات منظم، با همه بازیکنان رفیق و مانند یک برادر شده است. به شکلی که ظاهرا چندین سال است آن‌ها را می‌شناسد و دیدید به دلیل همین ارتباط خوب، بازیکنان ما با جان و دل بازی می کردند و مانند دوره قربان بردیف هرچه در توان داشتند می‌گذاشتند. بایداز زحمات بردیف به عنوان یک مربی بزرگ و قابل احترام تشکر کنیم اما خمز خودمانی‌تر با بازیکنان رفتار می‌کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: