پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در بازی امروز هر دو تیم به دنبال کسب 3 امتیاز بودند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید مجتبی حسینی پس از تساوی بدون گل تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بازی خیلی دشوار و تاکتیکی بود. با توجه به شرایط جدول هر دو تیم دنبال برد بودند. تیم خوب پرسپولیس با روش خودش و ما هم با روش خودمان دنبال کسب 3 امتیاز بودیم.

وی ادامه داد: به نظرم مساوی هم برای ما نتیجه بدی نیست. فکر می‌کنم فوتبال خوبی بود و همه از دیدن این بازی لذت بردند. هر دو تیم قوی بازی کردند و به هر دو تیم تبریک می‌گویم. زمین کمی لغزنده بود و از شاگردانم تشکر می‌کنم که یک بازی هدفمند انجام دادند. از داور این بازی هم تشکر می‌کنم که قضاوت بی‌نقصی داشت. امیدوارم جامعه داوری کمک کند تا داوران با استعداد با مراحل بالاتر برسند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: هر دو تیم دنبال پیروزی بودند. ما با روش خودمان دنبال پیروزی بودیم و حریف هم باتوجه به کیفیت بازیکنانش با روش خاص خودش دنبال رسیدن به 3 امتیاز بود. هر تیمی که از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کرد می‌توانست برنده باشد. ما چند فرصت خوب داشتیم، اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

حسینی درمورد بازی هفته آینده تیمش و مصاف با سپاهان، عنوان کرد:  تمام تمرکز ما روی تیم خوب پرسپولیس بود. طی روزهای آینده باید سپاهان را آنالیز کنیم. سپاهان یک قدرت سنتی در فوتبال ایران بوده و جایگاهش برای همه مشخص است. امیدوارم آن بازی هم خوب باشد و نتیجه را فوتبال رقم بزند و حاشیه‌ای نداشته باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: