پایگاه خبری خانه فوتبال:

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیکان امروز بازی خوبی را انجام داد و خدا به ما رحم کرد که در ضد حمله ها گل نخوردیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا بیرانوند پس از پایان دیدار پرسپولیس و پیکان اظهار داشت: بازی خیلی سنگینی بود و انتظار نداشتیم که پیکان این چنین بازی کند و در دقایق اول بازی ما را سورپرایز کردند و از بالا پرس را انجام دادند. بازی خوبی که انجام دادند کمی شرایط را برای ما سخت کرد. ناراحتم برای اینکه این بازی هایی که در آزادی برگزار می شود ما میزبان هستیم و باید پیروز می شدیم چرا که این بازی برگشت هم دارد و ما مهمان پیکان خواهیم بود. در آن جا نمی توانیم به خوبی آزادی بازی کنیم، چرا که زمین آن ها به خوبی آزادی نیست.

وی در خصوص اینکه پیکان در ضد حمله ها خطرناک بود گفت: امروز نیاز به برد داشتیم، اما خوشحالیم که بازی را هم نباختیم چرا که در ضد حمله ها بسیار خوب بودند و می توانستند به گل برسند. در دقایق پایانی بازی به گل محمدی اشاره کردم که به دفاع بگوید تا حواسشان باشد. می دانستم آن ها برای ضد حمله ها دندان تیز کرده بودند. در چند صحنه هم خطرناک بودند و خدا به ما رحم کرد که گل نخوردیم.

بیرانوند در خصوص جدایی لوکادیا از پرسپولیس هم عنوان کرد: لوکادیا بازیکنی بود که انتظارات همه را برآورده کرده بود چه کادر فنی و چه هواداران، مسلما رفتن او کار را برای ما سخت کرد، چرا که او چارچوب شناس بود و می‌دانست چه کار باید بکند. مهاجم های دیگری داریم که شاید بیشتر از لوکادیا دوندگی کنند، اما او حسنی که داشت تمام ضربات خود را درون چارچوب می زد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: