پایگاه خبری خانه فوتبال:

 کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیکروز افزود: با توجه به بارش شدید برف شب گذشته در برخی مناطق استان، مدارس مقاطع ابتدایی و پیش دبستانی در مناطق سردسیر استان در نوبت صبح و عصر تعطیل است.
وی ادامه داد: با توجه به هماهنگ بودن امتحانات در برخی مقطع تحصیلی متوسطه اول کلیه امتحانات امروز چهارشنبه مورخ ۷ دی ماه ۱۴۰۱ لغو و به یک روز بعد از آخرین امتحان موکول می‌شود.
نیکروز ادامه داد: همچنین کلیه ادارات استان با ۱ ساعت و نیم تاخیر به صورت شناور یعنی از ساعت ۹ به ارائه خدمت به مردم خواهند پرداخت. ضمن اینکه این زمان د پایان وقت امروز جبران خواهد شد.

مدارس ۶ شهرستان بوشهر تعطیل شد

به دلیل احتمال آب‌گرفتگی معابر، مدارس شهرستان‌های دیلم، گناوه، بوشهر، دشتستان، تنگستان و دشتی فردا در نوبت صبح تعطیل شدند.

آموزش‌وپرورش استان قم: با توجه‌ به‌ سردی هوا و لغزندگی معابر، مدارس ابتدایی روستاهای خاوه، ویریچ، فردو، وشنوه و کرمجگان غیرحضوری است.

فوری و مهم // همه مدارساراک و شازند در دو نوبت صبح و عصر چهارشنبه به دلیل انباشت آلاینده های جوی غیر حضوری اعلام شد .

 با اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی: مدارس دو شهرستان اراک و شازند و همچنین مهاجران در دو نوبت صبح و عصر چهارشنبه ۷ دی ماه به دلیل انباشت آلاینده های جوی و سکون هوا غیر حضوری اعلام می شود .

تاخیر در آغاز مدارس ۲ شهرستان 

به دلیل برودت هوا در شهرستان‌های ازنا و الیگودرز، (چهارشنبه ۷ دی) فعالیت مدارس در مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان

****

توجه: امروز ۴ شنبه کلیه مدارس و مراکز آموزشی در تهران و دیگر شهرها دایر میباشد و تعطیل نیست

عالیت حضوری کلیه مدارس

 ۴ شنبه ۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ فعالیت کلیه مدارس بصورت حضوری پیگیری خواهد شد.

▪️لذا از دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان خواهشمندیم به اخبار و اطلاعیه‌های کانال‌های جعلی که صرفا به‌دنبال جذب مخاطب هستند، توجه نکنند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی و آموزش مجازی مدارس برخی مناطق استان در پی بارش برف و باران خبر داد.

مهران باهری صبح امروز هفتم دی ماه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی بارش برف و باران، سردی هوا و آب گرفتگی معابر، مدارس دوره پیش دبستانی و ابتدایی شهر سرچشمه در شهرستان رفسنجان، مدارس دوره پیش دبستانی و ابتدایی در بخش لاله زار شهرستان بردسیر و مدارس دوره پیش دبستانی و ابتدایی در تمامی مناطق شهرستان شهربابک، امروز تعطیل است و آموزش از طریق مجازی دنبال می‌شود

وضعیت آلودگی هوا

به گزارش هواشناسی کشور، امروز بارش در نوار شمالی کشور کاهش یافته و در سایر مناطق ذکر شده بارش‌ها ادامه دارد و سامانه بارشی به‌تدریج با حرکت به سمت شرق نوار شرقی کشور را تحت تاثیر خود قرار داده و از کشور خارج می‌شود. در این روز علاوه بر خلیج‌فارس در دریای عمان نیز رگبار و رعدوبرق روی می‌دهد و دریای عمان متلاطم می‌شود.
روز پنجشنبه با نفوذ جریانات سرد شمالی به سواحل دریای خزر بارش و کاهش نسبی دما در شرق اردبیل، گیلان و غرب مازندران آغاز می‌شود. روز جمعه در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز غربی بارش برف و باران و در گیلان و مازندران بارش پراکنده باران روی می‌دهد. شنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور جو آرامی پیش بینی می‌شود.
از امروز تا اواسط هفته آینده در شهرهای صنعتی به‌ویژه تهران، کرج، تبریز، ارومیه و اراک افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

وضعیت جوی تهران تا روز چهارشنبه ۷ دی‌ماه در برخی نواحی برای مرکز و نیمه جنوبی در روزهای یکشنبه، اواخر وقت سه‌شنبه تا چهارشنبه به‌ویژه نیمه شمالی با فعالیت متناوب سامانه بارشی، آسمان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش پراکنده باران گاهی همراه با برف و در ارتفاعات بارش برف گاهی با کولاک و پدیده مه پیش‌بینی می‌شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: