پایگاه خبری خانه فوتبال:

به تازگی روزنامه رکورد پرتغال مدعی شد که باشگاه پورتو چهار پیشنهاد از لیگ جزیره را برای جذب مهدی طارمی رد کرده است.

این نشریه معتبر نوشت که چهار پیشنهاد ملموس از لیگ برتر انگلیس برای این مهاجم ایرانی به دست پورتو رسید. با این حال، پینتو دا کوستا، رئیس اژدها، به تمامی این پیشنهادات جواب منفی داد و به محض رسیدن هرگونه پیشنهادی در بازار زمستانی، پورتو باز هم تمامی آنها را رد می کند.

هر چند رئیس پورتو علاقه ویژه و خاصی به مهدی طارمی دارد اما اگر پیشنهاد خوبی به لحاظ مالی برسد شاید مقاومت داکوستا نیز شکسته شود. شاید علامت سئوال بزرگ این باشد که این ۴ تیم انگلیسی خواهان ستاره ملی پوش ایرانی چه تیم‌هایی هستند.

پیش از این از علاقه سه غول فوتبال انگلیس برای خرید ستاره پورتو اخباری به گوش رسیده است. اینکه میکل آرتتا بعد از مصدومیت شدیدی که برای گابریل ژسوس به‌وجود آمد و باعث شد او حدود ۳ ماه از میادین دور باشد، میل‌اش برای جذب یک فوروارد نوک بیش از پیش شد. طارمی می‌تواند یک گزینه‌ی ایده‌آل برای آرسنال باشد و خیلی زود به ترکیب اصلی وارد شود تا نقش شماره‌ی ۹ را بازی کند.

یا آن که دیگر تیمی که شایعه شده به جذب طارمی بی‌علاقه نیست، باشگاه منچستریونایتد است. چند روز قبل بود که مشخص شد مدیربرنامه‌های مهاجم تیم ملی ایران با شرکت ریو فردیناند، ستاره‌ی اسبق شیاطین سرخ قرارداد دارد و به نوعی فردیناند، ایجنت بازیکن بوشهری پورتو است و شاید این مساله هم بتواند در انتقال مدنظر نقش یک کاتالیزور را بازی کند. با جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو جا برای مهدی طارمی در این تیم نیز باز خواهد شد!

اما سومین تیم ظاهرا چلسی است. گراهام پاتر سرمربی این تیم در نوک خط حمله فقط پیر امریک اوبامیانگ را دارد و کای هاورتز هم می‌تواند در این پست غیرتخصصی به میدان برود. عدم آمادگی اوبا پیش از این هم چلسی را بر آن داشته بود تا در زمستان مهاجم بخرد و گفته می شود یکی از گزینه ها مهدی طارمی است. اما آنچه شاید خبر تازه ای باشد علاقه باشگاه اورتون به خرید مهاجم ایرانی است. مالک اورتون یک ایرانی به نام فرهاد مشیری است و همین موضوع بر شایعات دامن زده که این تاجر سرشناس قصد دارد بهترین استعداد ۱۰ سال اخیر فوتبال کشورمان را استخدام کند.

به هر حال هنوز چیزی مشخص نیست و اگر پورتو قصد فروش مهدی طارمی را دارد باید کمی از خواسته های مالی خود کوتاه بیاید.

منبع: خبر ورزشی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: