پایگاه خبری خانه فوتبال:

در رختکن تیم میزبان ورزشگاه خانگی سانتوس برزیل، کمدی که متعلق به پله بود، دست نخورده باقی مانده و درب آن همیشه بسته است.
به گزارش "ورزش سه"، پله، اسطوره فوتبال برزیل، شب گذشته، پس از مبارزه‌ای طولانی با بیماری سرطان درگذشت. پله بین سال های 1956 تا 1974 در باشگاه سانتوس بازی می کرد و سانتوس تنها تیم دوران فوتبالش بود و در آن به همه افتخارات دست یافت. در رختکن تیم میزبان در ورزشگاه خانگی سانتوس، کمدی وجود دارد که در زمان بازیگری پله به او تعلق داشت. این کمد از زمان جدایی پله از سانتوس دست نخورده باقی مانده و به هیچ بازیکنی به او اجازه داده نشده که لوازم خود را در آن بگذارد.

گوستاوو لئال یکی از بازیکنان پیشکسوت فوتبال آرژانتین در این باره به TUDN گفت:«من به رختکن سانتوس رفته‌ام. در آنجا یک کمد هست که هیچ کسی چیزی در آن نمی‌گذاشت. آن کمد متعلق به پله بوده و از زمان خروج او از سانتوس به هیچ بازیکن دیگری داده نشده است. او چیزهایی در آن قرار داده، دربش را بسته و گفته بود که تنها زمانی می‌توانید در این کمد را باز کنید که من دیگر در بین شما نباشم».

حالا با درگذشت پله خیلی‌ها منتظر هستند تا ببینند پله چه چیزهایی را از خود در کمدش در رختکن سانتوس به یادگار گذاشته است. البته مشخص نیست که آیا سانتوس هرگز رضایت به باز کردن کمد پله خواهد داد یا اینکه قصد دارد آن را به یک نماد یادبود دائمی برای اسطوره‌اش تبدیل کند.

درباره اینکه پله در کمد خود چه چیزهایی گذاشته شایعات زیادی شکل گرفته است. برخی حدس می‌زنند پله کفش‌هایی که آخرین بازی‌اش برای سانتوس را با آنها انجام داده قرار داده است و برخی دیگر تصور می‌کنند او پیامی احساسی برای قدردانی از باشگاه سانتوس گذاشته است.

باشگاه سانتوس هنوز درباره این موضوع واکنشی نشان نداده و مشخص نیست چه برنامه‌ای برای کمدی که 40 سال بسته بوده، دارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: