پایگاه خبری خانه فوتبال:

 چیزی که در ابتدا عجیب و رویا به نظر می رسید، تحقق پیدا کرده است. کریستیانو رونالدو با عقد قراردادی 2 فصل و نیمه راهی النصر شد. فوق ستاره پرتغالی به ماجراجویی هایش در آسیا و عربستان ادامه خواهد داد، مسئله ای که 3 ماه پیش مطرح کردن آن، یک جوک خنده دار به نظر می رسید.

دو ساعت بعد از اینکه رسانه‌های مختلف از نهایی شدن این انتقال خبر دادند، باشگاه النصر با انتشار تصاویر این بازیکن در کنار مدیران باشگاه سعودی با پیراهن شماره ۷، از به خدمت گرفتن او خبر داد.

در بیانیه باشگاه النصر بعد از رسمی شدن انتقال رونالدو آمده است:"این بیش از تاریخسازی است. این قراردادی است که نه تنها الهام بخش باشگاه ما برای دستیابی به موفقیت های بزرگتر است، بلکه الهام بخش لیگ ما، ملت ما و نسل‌های آینده ماست. کمک به پسران و دخترانی که بتوانند بهترین خود باشند. رونالدو به خانه جدید خود خوش آمدید!"

 دستمزد رونالدو به‌این شرح است:

سالیانه: ۲۰۰ میلیون یورو یا ۹ هزار میلیارد تومان

ماهیانه: ۱۶.۶ میلیون یورو یا ۷۶۵ میلیارد تومان

هفته‌ای: ۳.۸ میلیون یورو یا ۱۷۶ میلیارد تومان

روزانه: ۵۴۸ هزار یورو یا ۲۵ میلیارد تومان

ساعتی: ۲۵۵ هزار یورو یا ۱۱.۷ میلیارد تومان

دقیقه‌ای: ۳۸۰ یورو یا ۱۷.۵ میلیون تومان

ثانیه‌ای: ۶ یورو یا ۲۷۵ هزار تومان

رونالدو

رونالدو هم‌ پس از نهایی شدن انتقالش به النصر گفت:"من برای تجربه جدید در یک لیگ متفاوت و یک کشور متفاوت هیجان زده هستم، چشم اندازی که النصر دارد بسیار الهام بخش است. من بسیار هیجان زده هستم که به همبازی‌های جدیدم بپیوندم و به تیم کمک کنم تا موفقیت‌های بیشتری کسب کند."

زمینه های توافق میان کریستیانو رونالدو و النصر در نوامبر گذشته و در اواسط جام جهانی آغاز شد و اکنون انعقاد این قرارداد یک واقعیت است و النصر مهم ترین امضای تاریخ خود را رسمی کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: