پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان و پیکان برای برد به زمین آمده بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ژوزه مورایس پس از شکست یک بر صفر سپاهان مقابل پیکان در نشست خبری، اظهار داشت: بازی خوبی بود و هر دو تیم برای برد به زمین آمده بودند. وقتی دیدارها چنین تعادلی داشته باشد، معمولا در اولین فرصت تیم‌ها می‌توانند در روند بازی تغییر ایجاد کنند. موقعیت‌ اول و دوم برای ما بود و تیم پیکان هم روند تدافعی خودش را خارج از محوطه‌اش نشان داد تا گل نخورد.

وی افزود:  پیکانی‌ها انگیزه خودشان را برای حفظ نتیجه پس از به ثمر رساندن گل نشان دادند.  تیم ما یک بار دیگر بازی را خوب شروع کرد و ثابت کرد می‌توانیم فرصت گلزنی ایجاد کنیم. پیکان هم از فرصتی که حالتی نداشت تا خودش خلق کرده باشد به گل رسید. پرس کردن آنها در نهایت منجر به گل تیم پیکان شد. پس از این گل هم از شرایطی که وجود داشت به سود خودشان استفاده کردند. در نهایت به این تیم تبریک می‌گویم. فوتبال همین است و پیکان توانست گل بزند و لایق پیروزی بود.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: تیم ما هم از لحاظ استراتژی بازی خوبی انجام داد و فرصت‌های خوبی برای گلزنی و تغییر نتیجه داشتیم اما نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.باید این روند را تغییر بدهیم تا به راحتی از فرصت‌ها استفاده کنیم.

مورایس درخصوص کم فروغ بودن سپاهان نسبت به دیدارهای قبلی‌اش گفت:‌ موضوع درباره خلق موقعیت نیست زیرا فرصت‌‌های زیادی ایجاد کردیم و دست‌کم سه موقعیت قطعی برای رسیدن به گل داشتیم.  از این لحاظ عملکردی مانند دیدارهای قبلی داشتیم ، تنوع زیاد و کنترل خوبی در بازی داشتیم.

وی تاکید کرد: آن‌ها موقعیت‌‌هایی داشتند اما در هر بازی تقریبا به همین شکل کار می کنیم. دو فرصت خلق کردیم که اولین فرصت مربوط به موقیتی بود که فرشاد احمدزاده در ابتدای بازی از دست داد. همچنین در تیر یک دو فرصت با ضربات مغانلو ایجاد کردیم که روی خط دروازه برگشت داده شد. ضربه سر دیگری هم که درون محوطه جریمه زدیم، موقعیت خیلی خوبی بود که از دست رفت. برخی مواقع فوتبال همین است. مقابل تیمی بازی کردیم که دفاعش سازماندهی و نظم خیلی خوبی داشت. 

سرمربی سپاهان افزود: می‌خواستیم این بازی را ببریم اما نشد.  در ضد حمله خیلی خوب کار کردیم. بازی مستقیم را به خوبی انجام دادیم. پیکان دو بازیکن در جلو داشتیم و مدافعان و هافبک‌ها نیز برای حمایت کردن آن‌ ها خوب اضافه می شدند. می توانستند از فرصت‌ها استفاده کنند اما این فوتبال است و مسیر خود را ادامه می‌دهیم. باید برخی اشتباهات را بپذیریم.

مورایس درخصوص اینکه آیا فهرست مدنظر خود را برای نقل و انتقالات در اختیار باشگاه قرار داده است، گفت:‌ همیشه با بالا و پایین مواجه هستیم. برخی بازیکنانی که می‌خواهند تیم را ترک کنند یا می‌خواهیم جذب کنیم باید به بحث مارکتینگ هم توجه کنیم. همیشه احتمالاتی وجود دارد و در هفته های آتی متوجه می‌شوید چه اتفاقاتی ممکن است بیفتد.  اکنون نمی‌توانم در این خصوص چیزی اعلام کنم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: