پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ذهنیت قهرمانی پرسپولیس به ما خیلی کمک کرد و این برد به اندازه 6 امتیاز برای ما ارزش داشت.
به گزارش خبرنگار ورزشی فارس از سیرجان، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل گل گهر اظهار داشت: خیلی خوشحالیم در این شهر با صفا با مردمان خوب هستیم. از هواداران به خاطر استقبال و برخورد گرمشان تشکر می کنیم. بازی خوبی بود با توجه به نتیجه ای که گرفتیم. گل گهر خوب شروع کرد، موقعیت هایی داشت و توانست پنالتی بگیرد که بیرانوند مهار خوبی داشت. 

*بیرانوند پرسپولیس را در بازی نگه داشت

وی افزود: بیرانوند ما را در بازی نگه داشت. از او تشکر می کنم. تمرکز خیلی خوبی برای بازی امروز داشت. رهبر خوبی به همراه بزرگترهای دیگر برای تیم ما بود. رفته رفته هرچه بازی جلو می رفت کار تیمی ما بهتر می شد. اعتماد به نفس بهتری به دست می آوردیم. توانستیم بیشتر پاس بدهیم، بازی را کنترل کنیم و مدیریت خوبی داشته باشیم. ذهنیت برنده به خصوص در نیمه دوم داشتیم که وقتی تیم ما وارد زمین شد شخصیت خوب پرسپولیس را نشان دادند. 

*ذهنیت قهرمانی به ما خیلی کمک کرد و این برد 6 امتیاز ارزش داشت

سرمربی پرسپولیس گفت: خوشبختانه به گل اول و دوم رسیدیم. این ذهنیت خوب و مثبت و ذهنیت قهرمانی به تیم ما خیلی کمک کرد. بچه ها شخصیت خیلی خوبی از خودشان نشان دادند. درهرصورت این برد برایمان خیلی مهم بود. انداز 6 امتیاز ارزش داشت. گل گهر هم یکی از مدعیان قهرمانی و تیم شایسته ای است. به امیر قلعه نویی و همکارانش بابت ساختن این تیم تبریک می گویم. از آن ها به خاطر حمایتی که قبل از بازی داشتند تشکر می کنم. از همه مربیانی که از من حمایت کردند و هواداران تیم های مختلف تشکر می کنم.

* واکنش به پنالتی گل گهر

گل محمدی در مورد صحنه پنالتی تیم گل گهر عنوان کرد: برخوردی وجود داشت اما نمی دانم آنقدر شدت داشت که بازیکن حریف به زمین بیفتد یا نه،  در هر صورت چیزی که مشخص بود تیم ما از شروع تا آخر بازی به تیم داوری احترام زیادی زیادی گذاشت. از تیم داوری تشکر می کنیم. بازی سختی بود و داور جوان و آینده داری داشت. برای آن ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: