پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهاجم بلژیکی تیم جلسی گفته دیگر نمی‌خواهد به این تیم بازگردد.
«روملو لوکاکو» گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه چلسی به شبکه «اسکای اسپورت» گفته دوست دارد در اینتر بماند و علاقه‌ای برای بازگشت به جمع شیرهای لندن ندارد.

لوکاکو ۲۹ ساله که اکنون به صورت قرضی در تیم آبی‌وسیاه شهر میلان است، درباره نحوه جدایی از چلسی گفت: پس از اینکه به تاد بولی، رئیس باشگاه چلسی تمام حقیقت را درباره روابط خود با توماس توخل، سرمربی سابق تیم گفتم، اجازه داد از چلسی بروم. این گفت‌وگوی خوبی بود و من روایت خودم را از آنچه گذشت، بیان کردم. او هم درها را برای من باز گذاشت.

خرید ۹۷ میلیون پوندی چلسی از اینتر، در ادامه از علاقه‌اش برای ماندن در میلان خبر داد و گفت: همه می‌دانند که دوست دارم بمانم. من عاشق اینتر هستم و ما با چلسی صحبت می‌کنیم تا یک راه‌حلی را پیدا کند. هواداران اینتر واقعا خاص هستند و از نظر من آن‌ها در جهان بهترین هستند.

لوکاکو درباره انتقادهای هواردان اینتر از او پس از ترک این تیم در فصل گذشته و پیوستن به چلسی گفت: واکنش مثبت اخیر آن‌‌ها واقعا برای من غیرمنتظره بود چراکه فکر می‌کردم آن‌ها از دست من عصبانی هستند اما در آخر آن‌ها متوجه شدند که اینتر در قلب من است حتی اگر تیم را ترک کنم.  حالا من برگشته‌ام و امیدوارم در آینده هم در اینتر بمانم.

با وجود اینکه لوکاکو از تابستان از چلسی به اینتر بازگشت اما مصدومیت همسترینگ باعث شده او تنها در چهار مسابقه برای تیم «سیمونه اینزاگی» به میدان برود و فقط یک گل به ثمر برساند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: