پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه اسپانیول با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد نتیجه دیدار این تیم مقابل بارسلونا باید تغییر کرده و 3-0 به سود این تیم تبدیل شود.
به گزارش "ورزش سه"،  دربی کاتالونیا بین بارسلونا و اسپانیول روز شنبه در نوکمپ برگزار شد. در یک بازی خشن و پر از کارت زرد و قرمز در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند.
اما باشگاه اسپانیول همچنان از آنچه در بازی گذشت ناراضی است. این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد بارسلونا از یک بازیکن غیرمجاز استفاده کرده و اسپانیول خواهان اعلام پیروزی 3-0 به سود خود است.

اسپانیول می‌گوید روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بارسلونا، در دیدار قبلی تیمش مقابل اوساسونا با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شده بود و بر اساس قوانین نام او نباید در فهرست یازده نفره بارسا قرار می‌گرفت. بیانیه امروز اسپانیول در حالی مطرح شد که این باشگاه پیش از دیدار مقابل بارسا هم شکایتی درباره حضور لواندوفسکی در ترکیب این تیم را به کمیته رقابتهای لالیگا ارسال کرده بود. این کمیته اما اعلام کرد حضور لواندوفسکی را مجاز می‌داند و اسپانیول باید به این تصمیم احترام بگذارد.

اما باشگاه اسپانیول امروز بار دیگر به این موضوع اعتراض کرده و در بیانیه‌ای اعلام کرد:" باشگاه اسپانیول شکایتی به فدراسیون فوتبال اسپانیا ارسال کرده و خواهان لغو نتیجه دیدار ما با بارسلونا شده است. علت شکایت ما استفاده حریف از بازیکن غیرمجاز است. ما پیش از شروع مسابقه با حسن نیت این موضوع را به اطلاع داور بازی، ماتئو لاهوز، و فدراسیون فوتبال رساندیم که رابرت لواندوفسکی به دلیل اخراج شدن در دیدار مقابل اوساسونا نباید در آن بازی به میدان برود. باشگاه ما برای دفاع از منافع خودش و هوادارانش تلاش خواهد کرد. این بی‌عدالتی واضح اساس لیگ ما را به خطر می‌اندازد".

 

 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: