پایگاه خبری خانه فوتبال:

آماده باش دو پرسپولیسی برای بازار نقل و انتقالات زمستانی
جدال با نساجی قائمشهر برای دو بازیکن پرسپولیس از اهمیت زیادی برخوردار است و احتمالا روی تصمیم آینده آنها تاثیرگذار باشد.
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته پایانی نیم فصل در دیدار حساس برابر نساجی قائمشهر قرار خواهد گرفت و امیدوار است با کسب نتیجه در این جدال خانگی و دستیابی به دومین برد پیاپی، صدرنشینی‌اش را در نیم فصل تثبیت کند.

یحیی گل محمدی در شرایطی مهیای این دیدار خواهد شد که دو مهاجم خارجی ابتدای فصل خود را در اختیار نخواهد داشت؛ یورگن لوکادیا به طور کامل از این تیم جدا شده و شیخ دیاباته نیز به دلیل مصدومیت و دور بودن از شرایط آمادگی بدنی، از این دیدار نیز محروم خواهد بود.

این بازی اما از جهات مختلفی برای دو بازیکن پرسپولیس از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود؛ سیامک نعمتی و مهدی عبدی.

دو بازیکنی که در این فصل نتوانستند آنطور که انتظار داشتند در ترکیب پرسپولیس فرصت حضور در میدان را به دست بیاورند و بیشترین شایعات مربوط به نقل و انتقالات زمستانی را متوجه نام خود می‌بینند. طی روزهای اخیر بحث زیادی درباره احتمال انتقال این دو بازیکن در نیم فصل شکل گرفته است. موضوعی که واکنش یحیی گل محمدی را نیز در پی داشته است.

نعمتی که حتی توانسته بود به اردوی تیم ملی در دوره دراگان اسکوچیچ نیز راه یابد، ادامه فصل را در شرایطی استارت زد که نیمکت نشینی بزرگی را تجربه کرد. او هرچند طی این هفته‌های اخیر دقایق کوتاهی به میدان رفت و بیشتر به عنوان تعویض پایانی کار را استارت زد اما یک تجربه حضور فیکس را نیز دنبال کرد. با این حال شرایط به شکلی پیش رفته که از انتظار او برای حضور در ترکیب دور بوده است.

مهدی عبدی نیز دیگر بازیکنی است که وضعیت نامشخصی در ترکیب پرسپولیس دارد. بعد از حضوری فیکس در ترکیب هفته های ابتدایی و در شرایطی که هنوز این تیم درگیر جذب مهاجم خارجی مدنظر خود بود و ناکامی در گلزنی، در نهایت با حضور یورگن لوکادیا او به نیمکت پیچ شد. حضور کوتاه مدت نیز در ترکیب پرسپولیس نتوانست گلزن سابق این تیم را به شرایط آمادگی گذشته نزدیک کند. عبدی که پیش از این زننده گل‌های تاریخی در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان و دربی بود، در این فصل بدون گل زده کار را دنبال می‌کند و این در حالیست که پیش از این و خصوصا در فصل گذشته حتی بحث پیشنهادات خارجی او نیز مطرح بود. عبدی اما با توجه به شرایط سنی و رزومه‌ای که دارد، همچنان تیم‌هایی را در لیگ برتر، خواهان خود می‌بیند.

اما بازی با نساجی قائمشهر؛ بازی پایانی پرسپولیس در نیم فصل و شروع نقل و انتقالات زمستانی است. پرسپولیس قطعا در بازار زمستانی و در لیگ ایران قادر نخواهد بود بازیکنی بهتر یا هم‌تراز با عبدی و نعمتی پیدا کند، پس بعید نیست که همچنان تمایل به ادامه این همکاری داشته باشد. اما باید دید ذهن کادرفنی و همچنین این دو بازیکن چه خواهد بود. دو بازیکنی که قطعا نمی‌خواهند با ادامه نیمکت‌نشینی مارکتینگ خود را کاهش داده و برای فصل بعدی خصوصا با مشکل مواجه شوند. هم نعمتی و هم عبدی در شرایط فعلی شاید پیشنهاداتی بالاتر از قراردادی که با پرسپولیس به امضا رسانده‌اند را پیش روی خود می‌بینند. خصوصا اینکه نعمتی با قابلیت حضور در چند پست و عبدی نیز به عنوان مهاجم که در لیگ ایران با فقر این پست مواجه هستیم، شاید در تیم دیگری بتوانند ضمن دستیابی به فرصت و اعتماد بیشتر، عملکردی بالاتر را به جا گذاشته و برای فصل آینده نیز مبلغ بالاتری را خواستار شوند.

در صورتی که عبدی و نعمتی در بازی با نساجی نیز به روال گذشته فرصت چندانی برای حضور در ترکیب به دست نیاورند، بعید نیست که آنها برای حفظ اعتبار شخصی و کیفی خود، به دنبال تصمیمی برای آینده‌شان در بازار نقل و انتقالات زمستانی باشند. باید دید آیا پیش‌بینی‌ها درست خواهد بود یا این دو همچنان در تلاش خواهند بود تا در رقابت تمرینی، یحیی گل محمدی را مجاب به حضورشان در ترکیب کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: