پایگاه خبری خانه فوتبال:

فروش فوری سایپا ویژه دی ماه از یکشنبه آغاز می شود. سایپا این محصولات را به صورت فروش فوری در بورس کالا گذاشته است. شرکت سایپا جزئیات کاملی از این طرح جدید خود منتشر کرد.این طرح جذاب سایپا را دنبال نمایید. سایپا فروش با تحویل سریع دارد.

سورپرایز هفته آینده سایپا

هفته آینده خودروی شاهین در بورس کالا عرضه خواهد شد.

یکشنبه هفته آینده ۴۰۰۰ دستگاه شاهین سفید رنگ و ۵۰۰ دستگاه کارا دو کابین در بورس کالا عرضه خواهد شد.

عرضه خودرو شاهین هفته آینده در بورس کالا

قیمت پایه شاهین ۳,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال بوده درصد پیش پرداخت ۱۰۰ درصد خواهد بود، همچنین ۲۵۰۰ دستگاه کارا دوکابین نیز سه شنبه هفته آینده با قیمت پایه ۳,۰۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال عرضه خواهد شد.

سایپا

چگونه از بورس خودرو بخریم؟

در تمامی این خودروها هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک خودرو است. خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو پروفایل شخصی کنند. همچنین در زمان مقرر که طی پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز، بیمه‌گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌های زیر اقدام کنند.

هزینه‌ها شامل بیمه و شماره‌گذاری و هزینه ثابت در مجموع به مبلغ 4 میلیون و 371 هزارتومان بعلاوه ۱۲ درصد برای خودروهای اتوماتیک و ۱۳ درصد برای خودروهای دستی بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

بدیهی است در صورت عدم واریز هزینه‌های فوق، حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی ) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

مراحل ثبت نام در بورس

قدم اول: ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام

قدم دوم: انتخاب یک کارگزاری

قدم سوم: دریافت کد بورس کالا و افتتاح حساب وکالتی

قدم چهارم: ثبت درخواست خرید

قدم پنجم: در صورت انجام معامله در قیمت درخواستی مشتری، باید مابقی وجه توسط او تکمیل شود/ تجارت نیوز

سایپا شاهین اتوماتیک فول آپشن دیده شد

به تازگی تصاویری در اختیار ما قرار گرفته است که نشان می دهد، سایپا یک دستگاه شاهین اتوماتیک را با آپشن های جدید تولید کرده و توانسته تا برای این نسخه پلاک ملی را دریافت کند.

بر اساس تصاویر به دست آمده، سایپا یک نسخه شاهین اتوماتیک را با آپشن های جدید تولید کرده و برخی تغییرات را بر روی این سدان کلاس C اعمال نموده است. در جلو پنجره و دستگیره درهای این خودرو می بینیم که از طرح کرومی استفاده شده و نشان توربو هم روی گلگیر خودرو نصب گردیده است. همچنین طرح رینگ ها جدید بوده و از نوع تراش خورده آلومینیومی است. در کنار حضور دوربین دنده عقب بر روی شاهین، یک دوربین در جلو پنجره و دو دوربین زیر آینه های جانبی نصب شده و سبب گردیده است تا این نسخه شاهین CVT به آپشن دوربین ۳۶۰ درجه مجهز شود.

سایپا

دوربین ثبت وقایع هم پشت آینه داخل کابین و روی شیشه جلوی شاهین مورد نظر نصب شده و می بینیم که تریم داخلی دو رنگ کِرِم – مشکی به همراه تزئینات طرح چوب در کابین این خودرو به کار رفته است. نمایشگر این شاهین اتوماتیک هم از نوع لمسی ۱۰ اینچی بوده و دکمه تنظیمات آن به بخش پایین صفحه نمایش منتقل شده است. شیشه های عقب این خودرو هم به صورت استاندارد دودی بوده و رنگی متفاوت با سایر نسخه های شاهین دارد.

سایپا

طرح جدید دوخت صندلی ها، نمایشگر ردیف عقب و… از جمله امکاناتی است که گویا در قالب یک پروژه سفارشی سازی برای شاهین اتوماتیک در نظر گرفته شده و سایپا هم نمونه اولیه شاهین اتوماتیک آپشنال را با این ویژگی ها تولید کرده است.

سایپا

کروز کنترل، رینگ های آلومینیومی ۱۶ اینچی، کیسه هوای جانبی و… از جمله امکاناتی است که احتمالاً به صورت استاندارد بر روی شاهین اتوماتیک ارائه می شود.

سایپا

منبع: اسب بخار

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: