پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی فوتبال پرسپولیس گفت: نساجی نتایج خیلی خوبی در لیگ گرفته و کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی در تست خبری پیش از دیدار مقابل نساجی در خصوص این دیدار گفت. در چند وقت اخیر در صدا و سیما صحبت‌هایی مطرح می‌کند که به اسطور‌ه‌های ما بی احترامی می‌شود. این حرف‌ها بی احترامی به اسطوره‌های فوتبال ماست. 
‌اخیرا درباره علی دایی هم حرف‌هایی زده شده اما او همیشه جانش را برای ایران و تیم ملی داده است. چرا راحت درباره او اینقدر حرف می‌زنند؟

وی ادامه داد: این حرف‌ها جز نفرت پراکنی چیزی را درست نمی‌کند. در هر صورت صدا و سیما رسالت بزرگی دارد. آنها می‌توانند به اتحاد مردم کمک کند نه اینکه تفرقه بیشتر به وجود بیاید. راجع به مسائل اقتصادی و آلودگی هوا حرف بزنند تا بار از دوش مردم برداشته شود. امیدوارم از این اتفاقات نیفتد. جامعه‌ای که اسطوره‌هایش را خراب کند دچار مشکل می‌شود.

گل‌محمدی افزود: این بازی آخرین بازی ما در نیم فصل است. بازی‌ها حساس شده و نساجی هم با کادرفنی خوب و بازیکنان خوب نتایج خوبی گرفته است. آنها تاکتیکی هستند و بازی سختی برای ما خواهد بود. مثل بازی قبل تمرکز خودمان را باید حفظ کنیم تا نتیجه بگیریم.

سرمربی پرسپولیس خاطر نشان کرد: هر ۳ امتیازی در این مقطع بسیار مهم است. هدف ما برد و گرفتن ۳ امتیاز است اما این کار سخت خواهد بود. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

گل‌محمدی درباره تیم ملی و اینکه به شما پیشنهادی داده شده تا سرمربی تیم ملی شوید ادامه داد: نه با من هیچ صحبتی نشده است. 

وی در خصوص مصدومیت دانیال اسماعیلی‌فر تصریح کرد: او مشکلی ندارد و دیروز و امروز هم تمرین کرد. فکر می‌کردیم شرایط او‌ بد باشد اما به بازی فردا می‌رسد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: