پایگاه خبری خانه فوتبال:

امشب از ساعت 23:30، پاری سن ژرمن و چاتوس در چهارچوب رقابت های جام حذفی فرانسه به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم می تواند به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی، البته لیونل مسی در بازی پاری سن ژرمن مقابل چاتوس حضور نخواهد داشت چرا که گالتیه، سرمربی پی اس جی، نام لئو مسی را در لیست تیمش برای بازی مقابل چاتوس قرار نداده است.

پاری سن ژرمن به همراه لیونل مسی در فصل قبل نتوانست قهرمان رقابت های جام حذفی فرانسه شود. آن ها قهرمان لیگ فرانسه و همچنین سوپرکاپ فرانسه شدند اما خبری از قهرمانی در جام حذفی نبود.

اگر لیونل مسی در این فصل بتواند به همراه پاری سن ژرمن قهرمان رقابت های جام حذفی فرانسه شود، تبدیل به بازیکنی می شود که در تمامی تورنمنت هایی که چه در عرصه باشگاهی و چه در عرصه ملی حضور داشته است، حداقل یک بار به قهرمانی رسیده است.

مسی در بارسلونا در تمامی تورنمنت ها قهرمان شد و در پی اس جی هم لیگ فرانسه و سوپرکاپ را برد و تنها جام حذفی فرانسه را نبرده است. مسی در پی اس جی لیگ قهرمانان نبرده است اما در بارسا به این افتخار رسیده است.

مسی در تیم ملی آرژانتین هم در جام جهانی، کوپا آمه ریکا و فینالیسیما قهرمان شده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: