پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال در حالی امروز در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند که دو تیم پنج‌شنبه پیش رو این بار در قالب جام حذفی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

بدون تردید مهم‌ترین سوژه بازی امروز، کاوه رضایی، مهاجم تراکتور خواهد بود. بازیکنی که در ابتدای فصل به استقلال پیوست اما به دلیل خالی نشدن لیست آبی‌ها مجبور شد از این تیم جدا شود.

قراردادی که کاوه با تراکتور امضا کرده به اذعان مسئولان باشگاه تراکتور، از جمله هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل این باشگاه، قابلیت فسخ توافقی در نیم‌فصل را دارد. موضوعی که در زمان پیوستن رضایی با این باشگاه تبریزی هم بر سر زبان‌ها افتاد و دلیل آن، برگشتن کاوه در پنجره زمستانی به جمع آبی‌های پایتخت بود.

حالا باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی فوتبال ایران با وقفه بین دو بازی تراکتور و استقلال در لیگ و جام حذفی، یک احتمال جذاب را به همراه خواهد داشت؛ به میدان رفتن کاوه رضایی در دو بازی استقلال و تراکتور با دو لباس مختلف!

اگر کاوه رضایی امروز با رهایی از بند مصدومیت در بازی مقابل استقلال به میدان برود و مطابق انتظار با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی به استقلال برگردد، هرچند کم اما این احتمال وجود خواهد داشت که در صورت برخورداری از آمادگی، با توجه به شناخت کامل او از ترکیب و تیم تراکتور، در بازی جام حذفی هم این بار با لباس استقلال به میدان برود. اتفاقی که در صورت وقوع، بی‌سابقه خواهد بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: