پایگاه خبری خانه فوتبال:

سایت گل در گزارشی به بررسی گزینه‌های مدنظر آرسنال در پنجره نقل و انتقالاتی پرداخت.
به گزارش خبرگزاری فارس، سایت گل در گزارشی به بررسی وضعیت پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای باشگاه آرسنال پرداخت و از ستاره‌های مورد نیاز آرتتا برای رسیدن به قهرمانی نوشت.
توپچی‌های لندن اکنون بیش از هر زمانی به قهرمانی نزدیک هستند و اگر بتوانند روند فوق‌العاده خود را حفظ کنند، می‌توانند پس از 19 سال قهرمان جزیره شوند.

گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی آرسنال که در زمان جام جهانی شدیدا مصدوم شد، یکی از غایبان بزرگ میکل آرتتا برای ادامه فصل محسوب می‌شود. به همین دلیل انتظار می‌رود که توپچی‌ها برای جذب یک مهاجم گلزن تلاش کنند.

در همین رابطه برخی رسانه‌های انگلیسی اشاره کردند که آرسنال باید برای خرید «مهدی طارمی» ستاره گلزن کشورمان در لیگ پرتغال تلاش کند و او را به جزیره آورد.

با اینکه هنوز صحبت کمی از انتقال طارمی به آرسنال در برخی رسانه‌ها وجود دارد ولی سایت گل در گزارش خود از ستاره ایران حرفی نزد و از «ژوائو فلیکس» و «میخایلو مودریک» به عنوان گزینه‌های اصلی برای خط تهاجمی نوشت.

سایت گل نوشت: مصدومیت ژسوس باعث شده تا خرید در خط تهاجمی به اولویت باشگاه بدل شود. هنوز مشخص نیست که بازیکن برزیلی چه زمان از میادین دور خواهد بود ولی با توجه به اینکه «ادی انکتیا»، تنها مهاجم آرسنال است، این تیم نیازمند خرید در پنجره زمستانی خواهد بود.

OrqDdhVGNtxc

رسانه معتبر انگلیسی از فلیکس به عنوان گزینه اصلی آرسنال در این پنجره نام برد. ستاره پرتغالی که ساز مخالف با اتلتیکو کوک کرده و می‌خواهد هر طور شده از زیر دستان سیمئونه خارج شود، می‌تواند مهره بزرگی برای توپچی‌ها نام گیرد.

سایت گل نوشت: فلیکس شاید یک مهاجم مرکزی نباشد ولی بسیار شبیه به ژسوس بازی می‌کند و می‌تواند در سیستم کنونی آرسنال مفید ظاهر شود.

zs1lVUYIdzQk

در قسمت وینگرها نیز با اینکه آرسنال بازیکنانی مثل ساکا و مارتینلی را در اختیار دارد ولی جذب ستاره 21 ساله شاختار دونتسک به نام «مودریک» در دستور کار قرار گرفته و به نظر می‌رسد این بازیکن در این پنجره آرسنالی خواهد شد. بازیکنی که می‌تواند تفاوت در نیم فصل دوم را برای آرسنال رقم زند و مهره بزرگ برای آرتتا نام گیرد.

آرسنال تا پایان هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس با 44 امتیاز در صدر قرار دارد و منچسترسیتی با 39 امتیاز در رده دوم جای گرفته است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: