پایگاه خبری خانه فوتبال:

پپ گواردیولا که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در مرحله یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس با نتیجه 2 بر صفر مغلوب ساوتهمپتون شدند و از راهیابی به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها بازماندند، پس از این دیدار ضمن تبریک به قدیس‌ها بابت پیروزی در این دیدار گفت: مردم با خود می‌گویند که ما در این بازی نجنگیدیم، اما اینطور نبود. ما به این دلیل باختیم چون آماده بازی در مرحله بعد نبودیم. ما در این بازی آماده نبودیم. واقعیت این است که این بازیکنان در این سال‌ها همواره آماده بوده‌اند و سه روز پیش هم دیدید که چطور با چلسی بازی کردیم، اما وقتی برای منچسترسیتی بازی می‌کنید، باید برای هر بازی آماده باشید. در این دیدار اما بازیکنان ما آماده نبودند.  

وی افزود: من همیشه بر این باورم که وقتی در چهار تورنمنت مختلف بازی می‌کنیم، که حالا با حذف‌مان از جام اتحادیه در سه تورنمنت هستیم، باید همه بازیکنان‌مان را در اختیار داشته باشیم و باید آماده باشیم. سعی می‌کنیم در رقابت‌های باقیمانده بهترین بازی‌های خود را به نمایش بگذاریم. ما از سیستم استفاده چرخشی از بازیکنان بهره خواهیم برد. در این بازی هم سعی کردم تا از این سیستم استفاده کنم و بازیکنان بیشتری فرصت بازی پیدا کنند. به نظر نتیجه بازی هم ربطی به ترکیب اولیه ما نداشت، ما در جریان بازی نبودیم و به همین دلیل ساوتهمپتون شایسته صعود بود.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در پایان خاطرنشان کرد: دو بازی در این فصل بوده که ما مستحق کسب پیروزی نبوده‌ایم، یکی بازی با برنتفورد و یکی این دیدار. مابقی بازی‌ها به خاطر ثباتی که عملکرمان داشته، شایسته کسب برد بوده‌ایم. ما باید بجنگیم تا شایسته پیروزی باشیم، اما در این بازی شایسته کسب پیروزی نبودیم.

به این ترتیب ساوتهمپتون با شکست منچسترسیتی، حریف نیوکاسل در مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس شد. در دیگر بازی این مرحله هم منچسترسیتی با ناتینگهام فارست روبه‌رو خواهد شد. دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشتی و در تاریخ‌های چهارم  و 11 بهمن ماه برگزار خواهند شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: